به گزارش ایرنا نخستین کورت استاندارد اسکواش استان خراسان جنوبی با اعتبار 2 میلیارد و یکصد میلیون ریال در زمینی به مساحت 250 متر مربع در مجموعه ورزشی شهید دکتر امین زاده شهر قاین به بهره برداری رسید.
رئیس اداره ورزش و جوانان قاینات روز یکشنبه در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: عملیات اجرایی این سالن ورزشی از سال 1394 شروع شد و امروز به بهره برداری رسید.
محسن قطبی با اشاره به پروژه های ورزشی خیر ساز در شهرستان قاینات گفت: در حال حاضر سه چمن مصنوعی در روستاهای آفریز، محمدآباد علم و شهرک هاشمیه زیرسازی شده و ساخت آن در مرحله پایانی است.
وی بیان کرد: برای روستاهای خشک، برکوک و قومانجان با مجمع خیرین ورزش یار استان قراردادهایی منعقد شده که عملیات اجرایی آنها به کمک بسیج سازندگی آغاز خواهد شد.
وی افزود: عملیات احداث چمن مصنوعی در شهرهای خضری دشت بیاض، نیمبلوک و آرین شهر نیز به کمک خیرین، شورا و شهرداری شروع شده که هفته آینده چمن مصنوعی شهر خضری دشت بیاض به بهره برداری می رسد.
رئیس اداره ورزش و جوانان قاینات گفت: زیرسازی چمن مصنوعی شهر اسفدن از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تکمیل شده است و امیدواریم تا پایان سال این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین زورخانه استان نیز به کمک خانواده محمد زابلی به یاد شهید زابلی در مجموعه ورزشی آزادی قاین کلنگ زنی شده و به زودی عملیات اجرایی آن شروع می شود.
همچنین دفتر مرکزی سازمان های مردم نهاد شهرستان قاینات در محل مجتمع طلای سرخ شهر قاین افتتاح شد.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
*7218*3028* خبرنگار- محمدامین زرگر * انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.