به گزارش ایرنا، رستم کلهر روز یکشنبه در نشست با رئیس هیات اسکیت استان البرز افزود: توسعه ورزش اسکیت کرج یکی از برنامه های مهم حوزه ورزش این شهرستان است که در این نشست برای فعال شدن هیات اسکیت کرج تصمیم گیری شد.
وی با اشاره به گرایش کودکان ، نوجوانان و جوانان به ورزش اسکیت اظهار کرد: به همین دلیل ایجاد زیر ساخت های اسکیت در کرج در ردیف برنامه های اولویت دار اداره ورزش و جوانان کرج قرار گرفته است.
وی بیان کرد: گسترش حمایت های تقویتی از ورزش اسکیت در مدارس آموزش و پرورش نواحی 4 گانه یکی از برنامه های مهم این اداره در سال جاری است.
رئیس اداره ورزش و جوانان کرج در ادامه به سازماندهی فعالان ورزش اسکیت در کرج پرداخت و یاد آور شد: بزودی مسئول هیات اسکیت کرج نیز به هیات اسکیت البرز معرفی می شود.
کلهر تاکید کرد: امیدواریم در این ورزش بانشاط با حمایت خانواده ها و نهاد مهم آموزش و پرورش نواحی 4 گانه کرج گام های مهمی در ترویج و گسترش این رشته ورزشی برداشته شود.
رئیس هیات اسکیت البرز نیز در این نشست به استعدادها و استقبال نوجوانان و جوانان از این ورزش اشاره کرد و افزود: انتظار داریم همه مسئولان ، خیرین عرصه ورزش ، آموزش و پرورش و شهرداری های استان به کمک ورزش اسکیت این استان بیایند.
محمد علی یزدی بیان کرد: آموزش و پرورش نیز می تواند با شناسایی و جذب استعدادها در مدارس البرزاز ورزش اسکیت این استان حمایت کند.
وی تصریح کرد: ساماندهی نیروهای انسانی اعم از ورزشکاران و مربیان با هدف توجیه آئین نامه و دستور العمل ها و آشنایی هر چه بیشتر با وظایف محوله نیز در دستور کار این هیات قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: تهیه بانک اطلاعاتی یکی دیگر از برنامه های هیات اسکیت البرز است که با تکمیل نرم افزار آن اطلاعات تمام ورزشکاران این رشته جمع آوری می شود.
وی گفت: از تمام کارشناسان ورزشی و علاقه مندان به رشته ورزشی اسکیت انتظار داریم که برای ارتقای این ورزش در استان به هیات اسکیت البرز کمک کنند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.