به گزارش خبرنگار ایرنا، خانه هلال روستای بیاشوش از توابع بخش مرکزی جوانرود روز چهارشنبه با حضور مسوولان افتتاح شد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود در این مراسم گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان برای پیشبرد اجرای برنامه های خود در قالب واحد داوطلبان اقدام به راه اندازی خانه هلال در روستاهای شهرستان می کند.
رحیم سبحانی تبار با اشاره به راه اندازی خانه هلال در روستای بیاشوش افزود: هدف از راه اندازی خانه های هلال توسعه خدمات امدادی و بشردوستانه در این شهرستان است.
وی اظهار کرد: آموزش نیاز ضروری مقابله با حوادث است و در همین راستا آمادگی مردم و توسعه آموزش های امدادی یکی از نیازهای ضروری است که افتتاح خانه های هلال می تواند نقش موثری داشته باشد.
بخشدار مرکزی جوانرود نیز در این مراسم گفت: هرجا جمعیت هلال احمر ورود کرده بسیار مبارک بوده است.
فرزاد پرگر در ادامه از داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان سفیران مهربانی نام برد و گفت: کشور ما حادثه است و از این رو آموزش های امدادی و واکنش سریع و افتتاح خانه های هلال می تواند در کاهش خسارات نقش مهمی ایفا کند.
در ادامه این برنامه نیز دارو و ویزیت رایگان مردم این روستا انجام شد و به تعدادی از خانواده های بی سرپرست بسته های غذایی در قالب طرح فرشتگان رحمت اهدا گردید.

**زنگ نیکوکاری در مدارس جوانرود نواخته شد
همزمان با سراسر کشور زنگ احسان و نیکوکاری روز چهارشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان روز چهارشنبه به صورت نمادین در دبیرستان پروین اعتصامی جوانرود نواخته شد.
مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان جوانرود در این مراسم گفت: 76 پایگاه ثابت و سیار به مدت سه روز در جشن احسان و نیکوکاری کمک های مردم نوعدوست این شهرستان را جمع آوری می کنند.
عزیز مراد ویسی افزود: 37 پایگاه مدارس ،22 پایگاه مساجد شهر و روستا و پنج پایگاه بسیج در شهرستان جوانرود برای جمع آوری کمک مردم در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: سال گذشته 63 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در شهرستان جوانرود جمع آوری شده است.
معاون آموزش و پرورش شهرستان جوانرود نیز در این مراسم گفت: احسان و نیکوکاری از تاکیدات دین مبین اسلام است و ترویج آن در میان دانش آموزان می تواند شکوفایی اخلاقی را در برداشته باشد.
سعدالله رستمی با بیان اینکه دانش آموزان نقش موثری در ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه ایفا می کنند، بر تقویت و ترویج کارهای خداپسندانه در جامعه تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش در زمینه ترویج این فرهنگ و سنت حسنه تلاش می کند.

** برگزاری مسابقات فوتبال منطقه ای جوانان
مسابقات فوتبال منطقه ای جوانان باشگاههای کشور با حضور تیم های شرکت کننده و مسوولان فدراسیون فوتبال به میزبانی شهرستان جوانرود در حال برگزاری است.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود در این رابطه گفت: این مسابقات با حضور 6تیم شرکت کننده از باشگاه های مناطق کشور از 12الی 19اسفند به میزبانی شهرستان جوانرود برگزاری می شود.
محمد محمدی افزود: مرحله اول مسابقات مناطق رده جوانان باشگاه های کشور با حضور تیم های جوانان جوانرود، شهرداری سنقر، خیبر خرم آباد، تختی نهاوند، وحدت ایوان غرب ایلام و شهرداری همدان برگزاری می شود.
وی از همه ادارات و نهادهایی که در برگزاری این مسابقات همکاری داشته اند قدردانی کرد.
نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به بارندگی های اخیر گفت: به علت بارندگی اخیر ناچار شدیم دیدار تیم ها را در روز شنبه تعطیل و به روز دیگری موکول کنیم.
اسماعیل افتخاری سطح این مسابقات را خوب عنوان کرد و افزود: 2 تیم برتر این مسابقات به لیگ برتر کشورمعرفی می شوند.
شهرستان جوانرود با 74 هزارنفرجمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است .
3033/7453. خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.