مربی تیم فوتسال دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بشرویه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: با کسب این عنوان تیم دانشگاه علمی کاربردی بشرویه به عنوان نماینده استان خراسان جنوبی در مسابقات لیگ دسته سه کشور حاضر می شود.
علیرضا فانی افزود: مسابقات لیگ دسته اول استان از دی ماه و با حضور هفت تیم آغاز شد و تیم دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بشرویه با پشت سر گذاشتن 12 دیدار به صورت رفت و برگشت موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد.
وی ادامه داد: در آخرین دیدار این سری مسابقات تیم فوتسال شهرستان بشرویه، شب گذشته در سالن ورزشی بشارت به مصاف تیم مرزبانی بیرجند رفت.
فانی اظهار کرد: در این دیدار که با نتیجه سه بر 2 به نفع تیم دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بشرویه به اتمام رسید عباس صادق زاده با 2 گل و میثم قدرتی با یک گل موفق شدند گل های تیم بشرویه را به ثمر برسانند.
به گزارش ایرنا، وی با قدردانی از اداره ورزش و جوانان بشرویه و هیات فوتبال این شهرستان اضافه کرد: تیم فوتسال دانشگاه علمی کاربردی بشرویه در شرایطی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد که در مقایسه با دیگر تیم های شرکت کننده در این مسابقات از امکانات کمتری برخوردار بود.
فانی حضور تماشاچیان متعصب و علاقه مند به فوتسال را یکی از دلایل اصلی ایجاد انگیزه در بازیکنان تیم خواند و ادامه داد: نبود جایگاه مناسب تماشاچیان در سالن های ورزشی بشرویه موجب محرومیت تعداد زیادی از علاقه مندان به فوتسال از دیدن مسابقات فوتسال است.
وی گفت: امیدواریم در آینده با اختصاص امکانات و فضاهای مناسب تر به ورزشکاران این منطقه شاهد درخشش و موفقیت های روزافزون جوانان باشیم.
تیم فوتسال دانشگاه علمی کاربردی شهرداری شهرستان بشرویه با کادر مربیگری شامل علیرضا فانی به عنوان سرپرست، هادی آذری به عنوان کمک مربی و مسعود سلیمی به عنوان سرپرست تیم موفق شد به عنوان نماینده استان خراسان جنوبی به مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال کشور صعود کند.
تیم های آموزش مفید فردوس و مرزبانی بیرجند نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این مسابقات ایستادند.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550 6054* خبرنگار- نرگس سینایی * انتشاردهنده - مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.