سردار مجید شجاع ظهر سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بشرویه افزود: امنیت از والاترین نعمت هایی است در صورت فقدان آن تمامی فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی تحت تاثیر قرار می گیرند.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی که شاهد ناامنی های روزافزون در غرب آسیا و در منطقه خاور میانه هستیم، کشور ایران در سایه درایت و ژرف اندیشی مقام معظم رهبری و رشادت و هوشیاری فرزندان برومند خود در مطلوب ترین وضعیت امنیتی به سر می برد.
شجاع اضافه کرد: همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هر سطح و رده ای با گوش جان سپردن به فرمان ولایت و انسجام در مسیر توسعه امنیت و اقتدار ایران در داخل و خارج از مرزها تلاش شبانه روزی می کنند.
وی اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران که در خط مقدم مقابله با تروریسم در منطقه هست مورد هجمه ها و تهمت های ناروای دشمنان قرار گرفته و دشمن به خیال خام خود با این حربه به دنبال ایجاد تفرقه و دو دستگی است.
شجاع تاکید کرد: اما دشمنان باید بدانند توهین به سپاه پاسداران توهین به ملت ایران است و همه مردم ایران با روحیه بسیجی در دفاع از حریم اسلام و کشور خود مصمم هستند.
به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: تا کنون با وجود همه دسیسه های دشمنان و به پشتوانه مردم و فرهنگ ایثار و شهادت، خللی در روند رو به پیشرفت ایران در زمینه های مختلف نظیر علمی، دفاعی و اقتصادی پیش نیامده است.
وی خراسان جنوبی را با وجود مرزی بودن دارای جایگاهی ارزنده در زمینه امنیت در کشور عنوان کرد و افزود: این موضوع با همدلی مردم و مسئولان با نیروی انتظامی میسر شده است.
شجاع شهرستان بشرویه را از امن ترین شهرهای خراسان جنوبی خواند و اظهار کرد: این امنیت نه تنها در حوزه های نظامی و انتظامی بلکه در سایر عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.
در این مراسم از خدمات سرهنگ محمود علیپور در طی سه سال خدمت در نیروی انتظامی شهرستان بشرویه قدردانی شد و سرهنگ دوم علیرضا فولادی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7550*6054**خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.