به گزارش ایرنا، گودرز امیری شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید سیف الله خدابنده شهرکی و اسفندیار امیدی شهرکی جانباز 25 درصد دوران دفاع مقدس تاکید کرد: نثار خون شهیدان و رشادت های جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، اقتدار ایران اسلامی را برای همیشه در دنیا ثابت و بیمه کرد
وی عزت جمهوری اسلامی را مرهون از خودگذشتگی و رشادت های شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانست
و افزود: شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران با حرکت در مسیر رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی (ره) توانستند در برابر یاوه گویی های استکبار جهانی بایستند و از تمامیت خاک و کیان ایران اسلامی دفاع کنند.
امیری تصریح کرد: خانواده های شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نقش مهمی در پیروزی های مستمر رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل ایفا کرد.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: پس از جنگ تحمیلی نیز مردم ایران با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و پیروی از رهنمودهای معظم له توانستند نقشه های دشمنان را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی خنثی و بی اثر کنند.
وی اظهار کرد: تکریم خانواده های شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بایستی به صورت ویژه در دستور کار مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم کشور و استان باشد.
شهید سیف الله خدابنده شهرکی در عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) به درجه رفیع شهادت نائل شد، همچنین اسفندیار امیدی شهرکی در عملیات های کربلای 5، والفجر 8 و 10 (شاخ شمیران) به درجه جانبازی نائل شد.
چهارمحال و بختیاری بیش از 2 هزار و 440 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.