این روزنامه نوشت: یکی از شیوه های دشمنان برای مقابله با کشورمان، تلاش برای کاهش حضور مردم در انتخابات است ، زیرا حضور فعال و گسترده مردم در انتخابات، نشانگر حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی در نزد جهانیان محسوب می شود.
بنابراین بدخواهان مردم و نظام جمهوری اسلامی به ویژه در موسم هر انتخاباتی با به کار گیری ماشین تبلیغاتی خویش انواع شیوه ها را به کار می گیرند تا میزان حضور مردم در انتخابات کاهش یابد، به همین خاطر امام خمینی (س) چه در زمان حیات مبارکشان و چه در وصیت نامه سیاسی الهی شان برحضور گسترده و تعیین کننده مردم در تمامی انتخابات سفارش اکید داشته اند و مقام معظم رهبری نیز در تمامی بیانات شان در مورد انتخابات، حضور گسترده و تعیین کننده مردم را گوشزد می نمایند.
کما اینکه در دیدار اخیر فرهنگیان نیز فرمودند: اگر چنانچه در انتخابات کوتاهی شود و عواملی زمینه ساز یاس مردم شوند قطعا کشور لطمه خواهد خورد و هر فردی که در این لطمه سهیم باشد، در پیشگاه پروردگار مسئول خواهد بود، با عنایت به این سخن مقام معظم رهبری ناامیدی مردم از کارآمدی نظام در حل مشکلات آنان، خود بزرگترین زمینه برای قهر وعدم مشارکت آنان در انتخابات است.
دشمنان رنگارنگ نظام جمهوری اسلامی از آغاز تاسیس نظام تاکنون با انواع ترفندها کوشیدند تا در مردم این معنی را القاء نمایند که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد و هیچ دستاوردی برای مردم نداشته است، آنان با استفاده از برخی نارسایی های مدیریتی وعمده کردن کمبودهای معیشتی ناامیدی از نظام را تبلیغ می کنند، هرچند وظیفه نظام است که رفاه و آسایش و امنیت را برای مردم فراهم کند، اما وظیفه کارگزاران ودلسوزان نظام در کارزار تبلیغاتی نابرابر چیست؟.
قصد این مقال نیست تا دستاوردهای نظام را برشمارد اما سخن این است که چرا برخی از نامزدها برای دستیابی به کرسی ریاست جمهوری با دشمنان همداستان می شوند وهمصدا با آنان ناکارآمدی نظام را تبلیغ و مردم را از حضور در انتخابات ناامید می کنند؟
تقسیم کشور به 96 درصد ندار و 4 درصد برخوردار، اعلام آمارهای دروغین ده میلیون بیکار و 16 میلیون حاشیه نشین و هفت میلیون بیسواد و دهها هزار کارتن خواب و...اگر تبلیغ یاس و ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی نیست، چه نامی می توان برآن نهاد؟.
اینکه برخی دلواپسان تشویق حضور مردم در پای صندوق های رای را خواست دشمنان توصیف می کنند خیانت نیست؟ آیا این دسته از نامزدها وهمچنین صاحبان تریبون به عاقبت گفتار و رفتار خویش در مایوس کردن مردم نمی اندیشند؟ کافی است این افراد و جریانات، اندکی به نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال 94 رجوع و آن کنند که توصیه امام ره، تاکید مقام معظم رهبری و خواست مردم است.
خبرنگار : فاطمه رحمتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
3009/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.