به گزارش ایرنا، سردار داود غیاثی راد روز دوشنبه در تجمع بزرگ عاشوراییان و آیین گرامیداشت شهید والامقام محسن حججی که با حضور دانشجویان و استید استان مرکزی در دانشگاه فنی امیرکبیر اراک برگزار شد افزود: جوانان ایرانی در زمان جنگ با کمترین امکانات بیشترین بهره وری را در عملیات های مختلف نشان دادن.
وی ادامه داد: هم اینک نیز باید جوانان با تلاش در حوزه های مختلف علمی و فناوری های نوین زمینه پیشرفت کشور را فراهم و در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.
مدیرفرهنگی هیات رزمندگان غرب کشور خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات 10 ساله مقام معظم رهبری از دانشگاه ها و میادین علمی و فرهنگی، تلاش در حوزه سلول های بنیادی، فناوری صلح آمیز هسته ای در راستای توسعه علمی و پزشکی، نانو و کسب پیروزی های بزرگ علمی در جهان است.
رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا نیز در این آیین با یادآوری امامت امام سجاد (ع) بر امت اسلامی افزود: شهیدان با درک این سخن امام سجاد (ع) که کسی که 'مشتری به نام خدا دارد بی تدبیری است که با غیر خدا معامله کند' در راه خدا جهاد و جان خود را برای دفاع از اسلام اهدا کردند.
حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری افزود: امام سجاد (ع) قرآن را کلید هدایت انسان ها می دانستند و باید شیعیان و مسلمانان با بهره گیری از این چراغ هدایت، راه حق را از باطل شناخته و از گمراهی نجات یابند.
مداحی، عزاداری امام سجاد (ع) و قرائت وصیت نامه شهدا از دیگر برنامه های این آیین بود.
1955/3075/خبرنگار: مهدی عظیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.