امیر سرتیپ دوم قوام یوسفی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی افزود: افتخار نیروهای مسلح این است که به عنوان یک سرباز در رکاب ولایت تا آخرین قطره خون در دفاع از حریم نظام ایستاده و خواهد ایستاد.
وی بیان کرد: نیروهای مسلح به دور از هر گرایش سیاسی، حزب یا گروه خاصی با وحدت در رکاب ولایت تا آخربن قطره خون برای حفاظت از حریم ولایت و حرم آل الله نظام جمهوری اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.
وی نخستین لازمه توسعه کشور و استان را امنیت دانست و اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که امنیت محصول نیروهای مقتدر مسلح است.
فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: با توجه به رفتار و شیوه سخنرانی رئیس جمهور آمریکا، همه ما و در اذهان عمومی ترامپ را فردی دیوانه می پنداریم اما او دیوانه نیست این لفظ بخاطر این استفاده می شود تا اگر در آینده، جهان اسلام آسیبی از این فرد دید، بگویند ترامپ دیوانه بود.
وی ادامه داد: این در حالیست که وی در سخنانش گفت سخنانی که می گوییم حاصل اتاق فکر و کار کارشناسی دقیق است پس نباید تنها فرض را بر دیوانه بودن ترامپ گذاشت لذا باید هوشیار بوده و غافل نشویم.
وی یادآور شد: مردم در بعد نظامی فراموش نمی کنند استکبار نظامی چه بر سر ملت ایران در دولت حاصل از کودتا، حمایت بی سابقه استکبار جهانی از حکومت ظالم و فاسد پهلوی، تزریق گروه های معاند علیه نظام و جنگ فیزیکی آورد.
امیر یوسفی افزود: مردم درد و رنج دوران دفاع مقدس را با خود به یدک می کشند، ما نیروهای مسلح هشت سال جنگی که توسط اسکتبار بر ما تحمیل شد را فراموش نمی کنیم.
وی گفت: توسط استکبار جهانی هواپیمای مسافربری زن و کودک بیگناه مورد اصابت قرار گرفت همچنین سکوهای نفتی مورد هدف قرار گرفت که این از اذهان ما پاک نخواهد شد.
وی با بیان اینکه هنوز خون شهدای کشور در مقابله با تروریست دست پرورده استکبار جهانی خشک نشده است افزود: استکبار، تروریست هایی به نام گروه های داعشی، سلفی، تکفیری و غیره را علیه مسلمانان جهان اسلام به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی پرورش، تجهیز و حمایت می کند که این را فراموش نخواهیم کرد.
یوسفی همچنین با اشاره به انتصاب رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بیان کرد: مدیرانی که برای استان انتخاب می شوند یکی بهتر از دیگریست.
وی با آرزوی موفقیت برای رئیس جدید این نهاد گفت: علی ناصری رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان از برادران همراه ما بود که با درایت، تدبیر و ایجاد همدلی بین فرماندهان نظامی استان به نوعی رسالت خود را تمام کرد.
در این آیین از خدمات 11 ساله علی ناصری رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی تقدیر و محمدحسین محمدپور به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.
رئیس جدید سازمان نیروهای مسلح خراسان جنوبی پیش از این دادستان نظامی استان بود، همچنین علی ناصری به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی منصوب شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028*خبرنگار - رقیه محمدی * انتشار - رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.