جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان در شورابیل در 7 بخش در اختیار بازدیدکنندگان و علاقمندان است. 
فرهنگ مستعد حصاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این هفت بخش شامل اسکله قایقرانی، غرفه تسلیحات نظامی، ماکت عملیات رمضان، غرفه های فرهنگی، غرفه آلاچیق عشایر، بخش رزمایش و همچنین نمایش افلاکیان است که به صورت یکسره از 8 صبح تا 20 شب بازدید برای عموم در این نمایشگاه آزاد است. 
وی با بیان اینکه از ساعت 17 عصر بخش رزمایش و بازسازی عملیات رمضان در این منطقه انجام می شود تصریح کرد: تمام تلاش ما این است تا در قالب نمایشگاه رزمی - فرهنگی عملیات رمضان بتوانیم افتخارات این عملیات غرورآفرین را به نسل های بعدی منتقل کنیم. 
جانشین سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل با یادآوری اینکه در برنامه‌های تدارک دیده شده در گرامی داشت هفته دفاع مقدس و در محل حسینیه نمایشگاه رزمی- فرهنگی رمضان در پاسداشت ایام ماه محرم عزاداری و مداحی انجام می شود اضافه کرد: حال و خهوای امسال نمایشگاه متفاوت از سال های گذشته است و سعی مان بر این است تا در قالب این فضای به وجود آمده تقویت روحیه ایثار و شهادت و استکبار ستیزی را به انجام رسانیم. 
مستعد حصاری خاطرنشان کرد: پنجمین روز از هفته دفاع مقدس به نام بصیرت افزایی، استکبارستیزی، بیداری اسلامی و دشمن شناسی نامگذاری شده که در این روز برنامه های مختلفی را اعم از برگزاری یادواره شهدای عملیات رمضان، همایش بزرگداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، رونمایی از کتاب خاطرات شهید مدافع حرم علی آقایی و نشست های روشنگری را شاهد خواهیم بود. 
وی گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را برای دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی مهم یاد کرد و بیان داشت: جوانان امروز ما به این آموزه ها نیازمند هستند و ما هر قدر امروز بتوانیم دستاوردهای دفاع مقدس را به جوانان به بهترین نحو ارائه کنیم آینده آنان را روشن تر و موفق تر خواهیم کرد. 
وی با اشاره به ورود پیکر مدافع حرم شهید محسن حججی به خاک کشورمان گفت: شهادت شهدایی همچون حججی نشان می دهد که پاسداشت اسلام برای جوانان ما امری مهم و واجب است تا جایی که در راه اسلام با تاسی از امام حسین(ع) ار سر و جان خود نیز می گذرند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.