محمد بشیری زاده روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهدا در بخش قهستان شهرستان درمیان افزود: به برکت خون پاک شهدا امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر و با امنیت بالا در سطح منطقه و جهان معرفی شده است.
وی بیان کرد: شهدا با اخلاص و ایثار، جان خود را فدای ولایت و انقلاب اسلامی کردند که مایه فخر و عزت جامعه هستند.
وی نقش خانواده شهدا و ایثارگران را در تداوم راه عزتمندانه انقلاب تاثیرگذار دانست و گفت: همه وظیفه داریم قدر این موهبت و گنجینه معنوی و معرفتی را بدانیم و همواره قدردان خانواده های معظم شاهد، ایثارگر و آزادگان باشیم.
فرماندار درمیان افزود: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست، زیرا آنان از جان و مال خود گذشتند و در برابر دشمنان اسلام و ایران اسلامی ایستادند.
وی اظهار کرد: امروز نیز شهدای مدافع حرم، سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که در راه دفاع از حریم ولایت جان خود را تقدیم اسلام می کنند و راه این عزیزان والامقام، ادامه راه شهیدان دفاع مقدس همان دفاع از اسلام است.
بشیری زاده از شهرستان درمیان به عنوان دارالتقریب خراسان جنوبی یاد کرد و گفت: امروز استکبار با راه اندازی گروه های تکفیری و تروریستی ضد اسلامی همچنان به دنبال ایجاد اختلاف بین امت اسلامی و اسلام هراسی در جهان است که باید همه هوشیار باشیم.
فرماندار و مسئولان شهرستان درمیان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده پنج شهید دوران دفاع مقدس در بخش قهستان دیدار کردند.
شهرستان درمیان 179 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*3028*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.