به گزارش ایرنا این طرح ها در روستاهای سلمی، زکورآباد، کریم آباد، عباس آباد کلپ، میغان، حاجی آباد، آتشکده سفلی و کلاته جنگل اجرا شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: برای مرمت این قنوات یکهزار و 500 متر باربرداری، ٨٠٠ متر کول گذاری و طوقه چینی و ٤٢٠ متر کانال انتقال آب و احداث جوی بتنی انجام شده است.
سرهنگ شاهوردی افزود: برای اتمام این طرح ها ٣٦٠ میلیون تومان هزینه شده و ٣٥٠ خانوار بهره مند شدند.
به گزارش ایرنا مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: 158 پروژه محرومیت زدایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان انجام شده یا در دست اجراست.
محمد زهرایی امروز (دوشنبه) در نخستین همایش تکریم از شبانان و گله داران استان خراسان جنوبی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیرجند برگزار شد افزود: از مجموع این پروژه ها، 50 پروژه شامل احداث و تکمیل مسجد، احداث و تکمیل خانه عالم، احداث حمام، سرویس بهداشتی و مساجد، احیا و مرمت قنات، تکمیل کتابخانه و احداث استخر ذخیره آب امروز در مناطق مختلف استان به بهره برداری رسید.
شهرستان نهبندان با 140 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان و 26 هزار کیلومتر مربع وسعت در جنوبی ترین نقطه خراسان جنوبی در ناحیه بیابانی، تقریبا خشک و کم آب استان قرار دارد.
شهر نهبندان مرکز این شهرستان در 105 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7216*3028*خبرنگار- ابوذر تاجری * انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.