فرماندار زیرکوه روز یکشنبه در مراسم افتتاح این طرحها، افزود: آسفالت معابر شهر حاجی آباد، آبیاری تحت فشار در روستای بمرود، آبیاری تحت فشار در روستای شاهرخت، اصلاح، بازسازی و لوله گذاری شهرک شاهرخت، اصلاح و توسعه معابر بارنجگان، تجهیز و حفر چاه عمیق و توسعه شبکه آب شرب بارنجگان از مهمترین طرح های افتتاحی بود.
حجت اله خانزاده ادامه داد: بیش از 10 هزار نفر از مزایای این طرح ها برخوردار شدند.
وی همچنین در دیدار با خانواده شهید علی عباسی در روستای بمرود شهرستان، گفت: شهدا با اهدای خون خود در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند.
وی بیان کرد: نقش روحیه ایثار و شهادت طلبی ملت ایران در پیروزی و استمرار این انقلاب عظیم در طول این سال ها با وجود توطئه های دشمنان بسیار بی بدیل است.
وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا باعث تقویت روحیه در مسئولان و انگیزه و توجه بیشتر به امور‌ مردم می‌شود، افزود: خدمتگزاری و تکریم از صبر و شکیبایی خانواده شهدا وظیفه همه آحاد جامعه بویژه مسئولان دولت تدبیر و امید است.
شهرستان زیرکوه در سال 1391 تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله 85 کیلو متری مرز با افغانستان قرار دارد، مرز مشترک ایران با افغانستان در شهرستان زیرکوه 147 کیلومتر است.
مساحت زیرکوه 9هزار و 185کیلومتر مربع و جمعیت آن بیش از 45 هزار نفر است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*6054*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.