سید علی اکبر پرویزی روز شنبه در آئین افتتاح ساختمان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی با بیان اینکه نظارت مناسب سازمان استاندارد بر تولید کالا، امری ضروری است گفت: تحقق این مهم بدون شک روند مثبتی بر روند صادرات خواهد گذاشت.
وی تاکید کرد: سازمان استاندارد، گمرک، پایانه ها، شهرک های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید تمامی تلاش خود را برای صادرات محصولی با کیفیت به کشورهای مجاور به کار بندند تا در برابر سودجویی افرادی خاص، بازاری همچون آسیای میانه را از دست ندهیم.
استاندار خراسان جنوبی گفت: همه متولیان امر باید بکوشند این اعتماد حفظ شود زیرا کوچکترین بی اعتمادی منجر به مشکلات امنیتی خواهد شد که ممکن است مدیریت آن بسیار سخت باشد و توقف 170 تریلر سوخت ما در آن طرف مرز نمونه بارزی بر این سخن است که خوشبختانه به موقع مدیریت شد.
وی ادامه داد: کشور افغانستان با همه بی ثباتی هایش تاکید بر کالاهای استاندارد دارد و متولیان امر در جمهوری اسلامی باید توجه ویژه ای به بازارهای فراملی داشته باشند.
پرویزی از مردم خراسان جنوبی به عنوان مردمی بسیار کم توقع ولی همیشه در صحنه یاد کرد و گفت: کمبود و کاستی های زیادی در این استان وجود دارد که امیدواریم مسئولان با توجه به محرومیت های موجود، نگاهی ویژه به این استان داشته باشند.
ساختمان جدید اداره کل استاندارد خراسان جنوبی در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و زیربنای سه هزار و 300 متر مربع در سه طبقه احداث شده است.
عملیات احداث این ساختمان از تیر 1391 آغاز شد و مرداد ماه سال جاری پایان یافت که با هزینه سه میلیارد و 300 میلیون تومان و با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد در سومین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.
این ساختمان دارای بخش های اداری و آزمایشگاهی است و آزمایشگاه های تخصصی مواد غذایی، شیمیایی و میکروبیولوژی را در بر می گیرد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.