جعفر شهامت روز چهارشنبه در جمع کارکنان این اداره کل افزود: از مجموع پروژه های هفته دولت، 14 پروژه در حوزه راهداری و یک پروژه در بخش حمل ونقل جاده ای افتتاح شد.
وی مجموع هزینه کرد پروژه های بخش راهداری را 167 هزار و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: روکش آسفالت، تبدیل پل به آبنما، اجرای زیرگذر، ایمن سازی جاده ها، اجرای روشنایی، اجرای پل پیش ساخته و اجرای فوکسیل از جمله این پروژه هاست.
وی اضافه کرد: پروژه های بخش راهداری در شهرستان های بیرجند، طبس، سرایان، دیهوک، خوسف، زیرکوه و بشرویه به بهره برداری رسید.

** افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی زنان القورات در محور بیرجند - قاینات
به گزارش ایرنا شهامت اظهار کرد: در بخش حمل و نقل، مجتمع خدماتی رفاهی زنان القورات در محور بیرجند - قاین به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: این پروژه با کمک هزینه سه میلیارد ریالی اداره کل برای آسفالت رمپ ورودی و خروجی مجتمع و با هزینه کرد 15 هزار میلیون ریالی توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری و در این هفته به بهره برداری رسید.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یادآور شد: هفته دولت، یادآور شهدای دولت خدمتگزار و در راس آن شهیدان رجایی و باهنر و بهانه ای برای نزدیکتر شدن بیشتر دولت و ملت در نظام اسلامی است.
در این جلسه از کارکنان نمونه اداره کل و ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای استان نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی: http://telegram.me/irnabirjand
7557*6054* خبرنگار- رقیه محمدی* انتشاردهنده- مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.