به گزارش خبرنگار ایرنا ، طرح های بهره برداری شده شامل روکش آسفالت هشت راه روستائی ' حاجیکلا به قلزم و کمربندی غربی به جاده علامه طبرسی ' ، افتتاح کانال هدایت آبهای سطحی ، افتتاح 2 دستگاه پل عابر پیاده ، افتتاح دوربرگردان کلاگرمحله ، افتتاح دوربرگردان محور قائمشهر به بابل ( جنید ) ، افتتاح روکش آسفالت کمربندی غربی ، افتتاح روکش آسفالت محور هفت تن بوده و برای این طرح ها 6 میلیارد و 550 میلیون تومان هزینه شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی قائمشهر در مراسم بهره برداری از این طرحها گفت : روکش آسفالت راه روستائی حاجیکلا به قلزم و کمربندی غربی به جاده علامه طبرسی به طول 11 کیلومتر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
مونا محمدی طول روکش آسفالت در روستای قلزم را 1700 متر اعلام کرد و افزود : مابقی مربوط به روستاهای حاجیکلا ، وسطی کلا ، افراپل ، خطیرکلا ، بالالموک ، پایین لموک و پایین جاده بوده که به بهره برداری رسیده است .
وی با بیان اینکه از هفت هزار و 707 کیلومتر راه روستائی در سطح استان مازندران ، 250 کیلومتر آن مربوط به شهرستان قائمشهر است ، گفت که از این مقدار 90 درصد از راه های روستائی در شهرستان قائمشهر آسفالت شده است .
محمدی افزود : همچنین در روستاهای بالای 50 خانوار تنها آسفالت راه روستائی دشتیان باقی مانده است که با اعتبار 150 میلیون تومانی به زودی شاهد به بهره برداری رسیدن از این طرح خواهیم بود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ایی شهرستان قائمشهر در مراسم آغاز طرح تعریض محور جاده نظامی به 6 طرح مورد بهره برداری رسیده در این حوزه اشاره کرد و ، افزود : این طرح ها شامل روکش آسفالت محور کمربندی غربی به طول 7 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان ، روکش آسفالت محور هفت تن به طول 2.5 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان بوده که به بهره برداری رسیده است .
سجاد رحیمی دیگر طرح های به بهره برداری رسیده را شامل احداث دوربرگردان جاده قائمشهر به کیاکلا شامل تعریض ، احداث دوربرگردان ، آسفالت و نصب روشنایی با هزینه 1 میلیارد تومان ، احداث دوربرگردان محور قائمشهر به بابل (جنید ) با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان ، اجرای کانال هدایت آب های سطحی به طول 1.1 کیلومترو اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و احداث پل عابر پیاده کجور قائمشهر به بال را با اعتبار 200 میلیون تومان اعلام کرد .
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی طرح تعریض محور جاده نظامی با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد تومان خبر داد .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشا ردهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.