به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران مجید طاهری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد ضمن اعلام این خبر گفت: محمودآباد به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند. وی در ادامه تصریح کرد : از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال علی الخصوص ایام تعطیلات پر ترافیک و پر رفت و آمد بوده که دراین میان نیزمحورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

طاهری افزود: از این رو در هفته دولت در سال جاری شش پروژه عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان با اعتباری بالغ بر 24 میلیاردریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی به پروژه های افتتاحی اشاره و اظهار داشت : عملیات ایمن سازی تقاطع افراسرا و اجرای جدول، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای سرخرود- اوجی آباد، محمودآباد- آمل، نور-محمودآباد و همچنین شانه سازی محورهای سرخرود-اوجی آباد و محمودآباد-نور از جمله پروژه های افتتاحی این اداره می باشند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمودآباد عنوان کرد : از 10400 کیلومتر راه موجود در استان مقدار270در شهرستان محمود آباد واقع است.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 726223
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.