به گزارش خبرنگار ایرنا ، برای افتتاح و کلنگ زنی این طرح های عمرانی و خدماتی و اشتغال زایی بالغ بر 250 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدرسه لیلا همتی با اعتبار 20 میلیارد ریال ، جاده حسین آباد به زاغمرز با اعتبار 70 میلیارد ریال و شهرک صنفی آهن فروشان بهشهر با 100 میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که با حضور ربیع فلاح کلنگ زنی شد.
همچنین امروز پنج کیلومتر از جاده بهشهر به حسین آباد با اعتبار 50 میلیارد ریال و کارخانه تابلو برق خزر در شهرک صنعتی بهشهر با اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
استاندار مازندران در این مراسم ها با بزرگداشت نام و یاد شهیدان باهنر و رجایی و بزرگداشت هفته دولت گفت : همه ما با پاسداشت نام و یاد این شهدا باید خدمتگزاران صدیق برای انقلاب و مردم باشیم.
ربیع فلاح جلودار افزود : این هفته را با بزرگداشت نام و یاد 385 شهید کارمند استان مازندران گرامی می داریم و امیدواریم همه ما در ادامه راه شهدا استوارتر از قبل گام برداریم.
وی با تقدیر از کار خیران در اهدای زمین برای احداث مدرسه، یادآور شد: ما همواره مدیون این همت و از خودگذشتگی خیران هستیم که با اهدای زمین و ساخت و سازهای مختلف کمک کار دولت در توسعه همه جانبه هستند.
استاندار مازندران گفت : توجه به شهرها و روستاها در دولت تدبیر و امید به توازن در حال انجام است و امیدواریم با کمک به روستاها به توسعه شهرها کمک کرده و در روستاها اشتغال و درآمد کافی ایجاد کنیم.
فلاح گفت: توجه به بخش صنعت و گردشگری در شرق مازندران با قوت در حال انجام است تا شاهد توسعه همه جانبه باشیم.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.