معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از راه اندازی 41 سامانه نصب دوربین سرعت سنج در راههای استان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ارسلان شکری در نشست خبری مدیران شورای حمل و نقل استان با اصحاب رسانه  با اشاره به اقدامات شاخص راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: 41 سامانه ثبت  سرعت در استان با 58 دوربین راه اندازی می شودکه از این تعداد 28 دوربین سرعت سنج آماده بوده و مابقی نیز بزودی نصب و به بهره برداری می رسد.

شکری با اشاره به اقدامات راهداری استان اظهار کرد: راهداری استان از محل اعتبارات سازمان و اعتبارات استانی 21 پروژه روکش کشی راهها را در دستور کار خود قرارداده که از این تعداد 7 مورد در حال انجام است.

روکش آسفالت و نگهداری 21 کیلومتر راههای استان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان انجام شده و 2 میلیارد تومان نیز برای خط کشی راههای آذربایجان غربی هزینه شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 35 نقطه پرتصادف در آذربایجان غربی وجود دارد افزود: از این تعداد نقطه پرتصادف، 25 نقطه در راههای استان آشکار سازی شده است.

وی اداره کل راهداری استان با 440 دستگاه ماشین آلات،800 پرسنل در قالب 67اکیپ راهداری 17 هزار کیلومتر راههای استان ارائه خدمت می کنند.

شکری با بیان اینکه استفاده از روشهای نوین و زودبازده و ارتقاء امنیت راهها از اولویت های راهداری آذربایجان غربی است تصریح کرد: 15 میلیارد تومان برای ارتقاء امنیت ،ساماندهی تابلو ها،روشنایی مسیرهزینه شده است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.