ایرج دست نشان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: جلسه های کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلف شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای برون شهری و کمیسیون ماده 11 نیز به منظور رسیدگی به تخلف های رانندگان حمل و نقل جاده ای برگزار می شود.
به گفته وی، طی پنج ماهه گذشته از سالجاری یک جلسه کمیسیون ماده 12 رسیدگی به تخلف شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر استان زنجان تشکیل و یک مورد پرونده تخلف این شرکت ها بررسی و حکم صادر شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: 10 جلسه کمیسیون ماده 11 درباره رسیدگی به تخلف رانندگان وسایط نقلیه سنگین در این استان تشکیل و 174 پرونده تخلف در آن بررسی و حکم مربوط به هر تخلف بر اساس قانون صادر شد.
به گفته دشت نشان، فقدان تجهیزات ایمنی در خودرو، اضافه تناژ، شکوائیه راننده، تخلف درحمل محموله ترافیکی و نداشتن بارنامه از مهمترین موارد تخلف به شمار می رود.
وی تاکید کرد: احکام محرومیت از رانندگی در بخش حمل و نقل جاده ای از یک ماه تا سه ماه برای متخلفان صادر و اجرا شده است.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: شهروندان در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از سوی شرکت های مسافربری و رانندگان مورد را با شماره پیامگیر 24 ساعت 33462369، سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 جهت بررسی اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان پنج هزار و840 راه ارتباطی دارد که از این مقدار، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی، 974 کیلومتر راه فرعی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.