ایرج دست نشان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مسافران باید نسبت به حقوق خود و شرکت های حمل و نقل مسافربری آگاه و مطلع باشند و هرگز بدون تهیه بلیت اقدام به مسافرت نکنند.
وی با اشاره به اینکه بدون شک تهیه بلیت و آغاز سفر از ترمینال منطقی‌ترین و مطمئن‌ترین روش استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای است تاکید کرد: مسافران بین راهی نیز از راننده تقاضای صدور بلیت کنند چرا که در صورت مواجه شدن با مشکل و نداشتن بلیت، هیچ سندی در دست مسافر وجود ندارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: شهروندان سعی کنند چند روز قبل از سفر بلیت را به صورت اینترنتی و یا از دفترهای فروش بلیت فعال در سطح استان تهیه کنند.
دست نشان از تشدید نظارت اکیپ های نظارتی در ناوگان مسافربری عمومی جاده ای استان زنجان خبرداد و یادآورشد: به انجمن شرکت های مسافربری و شرکت های تحت پوشش ابلاغ شده تا نسبت به درج سامانه های ارتباطی 2000141 - 3000141 - 3000990091 و سایت www.141.ir در بلیت های مسافری برای آگاهی مسافران اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون یکهزار و 89 دستگاه انواع وسیله نقلیه اعم از ناوگان اتوبوسی ویژه، وی آی پی، ناوگان سواری کرایه و مینی بوسی در بخش حمل و نقل مسافر استان زنجان فعال و آماده ارائه خدمات مطلوب به مسافران تابستانی در مقصد های مختلف درون و برون استانی هستند و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، 37دستگاه نظارت تصویری و 54 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
20 دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین نصب شده است و تخلف های رانندگان با این دستگاه ها ثبت می شود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.