حجت الاسلام علیرضا حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته، افزود: سنگر نماز جمعه به ضرر استعمار و استکبار است و آن ترویج فرهنگ اسلام است.
وی ادامه داد: تاکنون منافقان بارها علیه سنگر نماز جمعه توطئه کردند، باید همه ما از شرایط موجود استفاده کنیم و هر هفته به تعبیر رسول گرامی اسلام در حج مستمندان شرکت کنیم.
وی با اشاره به 10تیرماه سالروز آزادسازی شهر مهران گفت: به تمام شهدا و رزمندگان مرزهای جغرافیایی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران سلام و درود می فرستیم و برای آنان آروزی سلامتی و موفقیت داریم.
وی عنوان کرد: با همکاری نیروی های بسیجی عراق، جایی برای ظلم و ستم گروهک تروریستی داعش در شهر موصل عراق باقی نمانده است هر چند شاخ و برگهایی از داعش هنوز در این شهر مشاهده می شود.
وی اضافه کرد: ابوبکر بغدادی سرکرده داعش به درک واصل شد به امید خدا زمینه نابودی تمام گروهک های تروریستی فراهم شود.
وی با بیان اینکه وضعیت اشتغال و اقتصاد کشور دور از انصاف، واقعیت و روشنگری است، گفت: ایران روی ذخایر غنی از انرژی و معدن خوابیده است که استفاده مفیدی در راستای اشتغال و افزایش ارزش افزوده از این انرژی ها نمی شود.
به گفته وی باید قوانین دست و پاگیر در سرمایه گذاری معدن حذف شود و مسئولان از برگزاری جلساتی که خروجی ندارد، خودداری کنند و به میدان بیایند و برای تحقق شعار سال تلاش کنند.
وی گفت: در استان معادن زیادی وجود دارد باید این معادن در راستای اشتغال جوانان احیا شود.
وی عنوان کرد: اگر مسئولان به مطالبات رهبری و مردم عمل کنند دیگر جایی برای حواشی، صحبت ها و موضع گیری های حاشیه ای وجود نخواهد داشت.
وی از مسئولان خواست از دو قطبی کردن جامعه خودداری کنند، مسئولانی که حاضر به خدمت یک ساعته در روستا نیستند، نباید به گروه های جهادی که در روستاهای مرزی بدون هیچ چشمداشتی خدمت می کنند، توهین کنند.
وی به حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری پرواز شماره 655 ایران ایر اشاره کرد و گفت: اقدام آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران نقض همه قانون های بین المللی بود.
وی افزود: حقوق بشر آمریکایی یعنی مدال به سرنگون کننده هواپیمای مسافربری ایران دادن، افرادی که اذعان دارند با رابطه با آمریکا تمام مشکلات کشور حل می شود آنان را ارجاع می دهیم به بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل که باید در رابطه به دشمنی های آمریکا به ملت و مسئولان هشدار داده اند.
حسینی در ادامه علامه امین را نویسنده کتاب الغدیر دانست و افزود: این شخصیت عالم، شیعه و معارف شیعه را از مظلومیت بیرون آورد.
وی با اشاره به 14تیرماه روز قلم هم گفت: باید نویسندگان و صاحبان قلم در فضای مجازی در باره فرهنگ اسلامی بنگارند و در برابر توطئه های دشمنان از این فرهنگ دفاع کنند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
شهرستان درمیان در مجاورت با مرز افغانستان قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.