به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه فردیس، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدر در منطقه شکل‌ گرفته تا در مقابل قدرت‌طلبی‌هاو زیاده خواهی های دشمنان بایستد.
وی ادامه داد: به پشتوانه حضور مردم بیش از 60 هزار نفر نیروی بسیج مردمی در سوریه،100 هزار نفر در عراق و 300 هزار نفر در یمن شکل گرفته است و موفقیت کشور در گرو کار نیروهای بسیجی است.
وی افزود: مسلمانان از اقوام،نژادها و مذاهب مختلف بدانند روز قدس متعلق به اسلام است و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین اشتباه اعراب این بود که قدس را متعلق به عربها می دانستند. از طرفی رژیم شاهنشاهی در ایران با اسرائیل هم پیمان بود و اعراب قدس را متعلق به عرب ها می دانستند. امروز می بینید کشورهای عربی جمع شدند دو جنگ بزرگ با ده ها هزار نیرو بر علیه اسرائیل راه انداختند ولی در هر دو جنگ شکست خوردند.
وی اظهار داشت: آنها به جای اینکه وحدت امت مسلمان را سر بدهند، ناسیونالیسم عربی را ترویج می کنند که نتیجه اش منجر به شکست و ناامیدی شد.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران هر چه دارد از اسلام و مکتب شیعه دارد، افزود: ما مخالف ایرانی و تمدن ایرانی نیستیم و به تمدن ایرانی و اسلامی خود می بالیم، این کشور را مرهون مکتب امام حسین(ع)می دانیم.
اکبریان گفت: برخی در ایران ندای وطن دوستی و وطن خواهی دادند اما در زمان جنگ یکی از آنها از ایران دفاع نکردند. چرا آنان مدافعان حرم را شماتت می کنند که ما در کشورهای یمن، سوریه، عراق و بحرین چکار داریم، اگر ما به حرف آنها گوش کرده بودیم الان جنگ را در خیابان های تهران و فردیس داشتیم.
وی در ادامه افزود: آنها برای اینکه بتوانند انقلاب اسلامی را مهار کنند جنگ 8 ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند، اسرائیل به جنوب لبنان حمله کرد و بیروت را به تصرف خود در آورد مردم ایران در جنگ 8 ساله بیش از 200 هزار شهید تقدیم آرمان های انقلاب کردند و در مقابل دشمن سر خم نکردند.
این نماینده مجلس گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی نظام مقتدری است نظام بزرگی است یکی از فشارهایی که به کشور قطر می آوردند که باید با ایران قطع رابطه کنی فکر می کنند اگر قطر با کشور ایران قطع رابطه کند چه اتفاقی می افتد.
اکبریان گفت: اسرائیل بداند اگر دست از پا خطا کند موشک‌های ایران اسلامی بر سر آنها فرود خواهد آمد و کشور اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد.
اکبریان افزود: باید قدر نیروهای مسلح،بسیج،سپاه،نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) که ده ها و صدها گروه تروریستی را از بین بردند، بدانیم. حادثه تروریستی در مجلس اتفاق افتاد اما فرمانده این تروریست ها را در نزدیکی استان کرکوک عراق به هلاکت رساندند.
وی با برگزاری انتخابات شورای شهر ، شهرستان فردیس به استقلال رسید ادارات در این شهرستان باید تقویت شوند.
اکبریان افت بزرگ را اختلاف بین اعضای شورای شهر دانست و گفت: اعضای شورای شهرفردیس باید با وحدت و هم‌فکری یک شهردار خوب و باتجربه را انتخاب کنند تا در جهت پیشرفت و آبادانی فردیس گام های بلندی شود.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.