به گزارش ایرنا از آبفای منطقه 6(شهرری) ، مدیر روابط عمومی این شرکت در همین ارتباط گفت: دومین روز از هفته صرفه جویی (یکم تا هفتم تیرماه) امسال که به نام 'آب و آموزه های دینی و ارتقای آگاهی های عمومی' نامگذاری شده است با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس هم زمان شد؛ از همین رو برنامه های ویژه ای از سوی روابط عمومی آبفای منطقه در این مراسم به اجرا در آمد.
سید مرتضی میرآبادی افزود: مراسم روز قدس و همچنین مراسم معنوی نماز جمعه امسال با حضور خیل پرشمار مردم مومن و نمازگزار برگزار شد و این امر موجب شد تا از این فرصت ارزنده حضور و مشارکت مردمی در جهت آموزش همگانی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب بهره بگیریم.
وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در این روز اظهار داشت: روابط عمومی آبفای منطقه در این مراسم با حضور عروسک قطره در بین راهپیمایان و توزیع اقلام و هدایای تبلیغی و آموزشی، ضمن اطلاع رسانی هفته صرفه جویی، لزوم توجه به امر صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب را با توجه به دستورات دینی و آموزه های اسلامی به همگان یادآوری کرد.
مدیر روابط عمومی آبفای منطقه افزود: این برنامه فرهنگی به مناسبت هفته صرفه جویی و با هدف جلب مشارکت همگانی جهت گذر از کم آبی در فصل گرم سال برگزار شد و تلاش شد تا شرکت کنندگان در مراسم روزقدس و نماز جمعه شهرستان ری با هفته صرفه جویی و راهکارهای مصرف بهینه آب آشنا شوند و اهداف ترویجی روز 'آب و آموزه های دینی و آگاهی های عمومی' تحقق یابد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور جلب مشارکت ائمه جمعه جنوب تهران در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، با هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده در هفته گذشته، اسامی روزهای هفته صرفه جویی و برنامه های ویژه روز ' آب و آموزه های دینی و آگاهی بخشی های عمومی' به اطلاع ائمه جمعه پنج شهر جنوب تهران رسانده شد تا در خطبه های نماز جمعه به موضوع آب بپردازند.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.