به گزارش روز شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، سیدمحمد میرمحمدی در این پیام آورده است:
چه زیباست در ماه خدا، ماه خودسازی و تهذیب نفس برای وصول به قرب خدا و در حالیکه نفس ها تسبیح است و لحظه ها جویبار جاری احسان و رحمت و مغفرت کردگار است خیل مردم روزه دار و مخلص چون سیلی خروشنده در خیابان های گرم و داغ شهر بر علیه صهیونیسم اشغالگر و استکبار خونخوار و ستمگر جهانی فریاد بزنند و آسمان شهر را از عطر انفاس حق طلبانه و رایحه همدردی و همنوایی با مستضعفین گرفتار و مظلوم عالم بویژه مسلمانان فلسطین معطر سازند.
وی آورده: امروز آنچه که بر تسلیحات مدرن جهانخواران اثر می کند و روند آینده جهان را بهم می زند و پایه های حکومت واحد جهانی را بنیان می نهد عشق و اخلاص و فریاد مردمی است که بخدا توکل کرده اند و جز او را موثر نمی دانند و به فرمان امام و ولایت پای در میدان می نهند و همدلی، همزبانی و همدردی با مسلمین عالم را رقم می زنند.
استاندار یزد روز قدس را روز اتحاد جبهه خدا پرستان برای مبارزه با استکبار و ستمگری دانست و یاداور شد: مستکبرینی که چراغ حق و حقیقت را خاموش می خواهند و این آرزوئیست که هیچگاه محقق نخواهد شد.
وی تاکید کرده است : اینجانب حضور باشکوه و گسترده شما مردم مؤمن و بزرگوار استان دارالعباده را در حماسه روز قدس ارج مینهم و امیدوارم طاعات و عبادات همه شما مقبول خدای منان و روزگارتان قرین عزت و عافیت باشد.
راهپیمایی روز قدس در 78 نقطه استان یزد برگزار شد.
1968/ 6197 خبرنگار: محمودرضا رحمانی* * انتشار: فلاح
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.