به گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد سید محمد میرمحمدی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس آورده: در جمعه آخر ماه ضیافت خدا، ماه روزه و دعا و نیایش ماه تهذیب نفس و ترغیب فطرت ها به سوی خوبی ها و پاکبازی ها و ماه صبوری و ایثار، روز بزرگ قدس فرا می رسد روزی که میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی است.
'با فرهنگ همدلی و هم نوایی، فرهنگ دست های متحد و فرهنگ هم بستگی در برابر غاصبان و ظالمان، روز اتحاد خلق های ستم دیده در برابر همه توطئه های شیطانی صهیونیستی، روز ایستادگی و سرافرازی و سر بلندی و سربازی، روز فریاد و روز بیداری مسلمین جهان، روز شریک غم مظلومان و آوارگان و روزی که باید به آزادی قدس شریف بیانجامد'.
استاندار یزد اضافه نموده: ملت های بیدار و مسلمانان فرهیخته باید به دلیلی علنی شدن نزدیکی بعضی از سران مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی و در اعتراض به این بی شرمی علیرغم گرمای طاقت فرسا و روزه داری حضور گسترده و با شکوهتر از سال های قبل در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.
وی در پیام خود، مردم استان را به حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
راهپیمایی روز قدس جمعه /دوم تیرماه / در 70 نقطه استان یزد برگزار می شود.
امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آن ها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.
2088/ 6197 خبرنگار: کبری دانشی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.