امام جمعه گرگان گفت: یکی از نشانه ها و جلوه های مقاومت در مقابل زورگویان روز قدس است و در این روز نشان دادیم که در مقابل نظام سلطه تسلیم نخواهیم شد.

به گزارش جماران، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: آنچه که در قرآن آمده فقط برای خواندن نیست بلکه در وجود ما باید پیاده شود. هرکس که از قرآن بهره گرفت ایمان و اعتقاداتی که خدا از ما خواسته به همان اندازه مقام پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: یکی از فلسفه‌های ماه رمضان این است که ما خودمان را در این ماه محک بزنیم تا بدانیم قبل از ماه رمضان کجا بودیم و با آمدن آن به کجا رسیدم. انشاالله با خارج شدن از این ماه از نعمت های که در این ماه خداوند قرار داده است بهرمند شویم.

نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن تابستان، خواستار توجه به مسئله آب شد و افزود: تمام آب‌هایی که در استان استفاده می‌کنیم دو میلیارد متر مکعب است ولی نیاز استان 6 میلیارد متر مکعب است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب، عنوان کرد: مردم هم در مصرف شرب و هم در کشاورزی باید مواظبت کنند، زیرا 78 درصد آب در بخش کشاورزی مصرف می‌شود. اگر بیش از حد از آب‌های زیر زمینی استفاده کنیم آب‌های شور دریاها به آب‌های زیرزمینی خواهد رسید و کشاورزی را با مشکل مواجه می‌کند.

امام جمعه گرگان با اشاره به سخن اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر این که «سیاست ما در قبال ایران تغیر مصالحت آمیز رژیم ایران است» عنوان کرد: در این مسیر دو راه بیشتر وجود ندارد. یا باید تسلیم شویم و دست خود را بالا ببریم، یا این‌که ایران مقاومت کند و جلو زیاده خواهی‌ها را بگیرد.

وی با بیان این‌که راه‌هایی که رهبرمعظم انقلاب به دنبال آن هستند مقاومت است، اظهار کرد: اگر ملت ایران عزت، پیشرفت، عظمت و اقتدار می‌خواهد راهی به جز مقاومت ندارد. باید حتما دستان‌مان پر باشد، باید حتما موشک داشته باشیم و برای دفاع از خانه سرزمین خودمان نیازمند به قدرت نظامی هستیم.

نورمفیدی در ادامه گفت: یکی از نشانه‌ها و جلوه‌های مقاومت در مقابل زورگویان روز قدس است. امام تعبیر کرده که آمریکا شیطان بزرگ است. امروز ملت ایران هم در استان و هم درسطح کشور حضور گسترده‌ای داشته‌اند که بسیار مورد توجه است و فریادی علیه استکبار جهانی سر دادند که امید است خداوند اجر آن را به همه ما اعطا کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در پایان تصریح کرد: این موشکی که به سمت مرکز داعش زده شد ظاهرا به خاطر عملیات تخریبی که توسط داعش که در داخل انجام داد بود، صورت گرفت. این پیام برای آن‌هایی بود که در پی تغییر رژیم در ایران هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.