حجت الاسلام محمد شمس الدین روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم با شرکت در انتخابات بار دیگر استحکام وحدت و یکپارچگی خود را به دنیا نشان می دهند.
وی تاکید کرد: رییس جمهوری آینده که با رای مردم انتخاب می شود باید همچون دولت های گذشته در مسیر تقویت و اقتدار اسلام و سازندگی کشور حرکت کند.
حجت الاسلام شمس الدین ادامه داد: همچنین فردی که انتخاب می شود باید با مدیریت صحیح سیاست خارجی خود، تعامل با دنیای اسلام را حفظ و گسترده تر سازد.
وی انقلاب اسلامی را تبلور حکومت علوی در دنیا معرفی کرد و گفت: فردی که بر کرسی ریاست جمهوری ایران خواهد نشست باید جامعه را در مسیر جامعه علوی پویا و بالنده هدایت کند.
به گزارش ایرنا، شمس الدین اضافه کرد: ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب نشان داده اند که در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و... از جمله انتخابات حضوری پرشور و گسترده دارند.
وی افزود: هر رای ملت ایران مانند تیری است که در قلب دشمنان می نشیند و حماسه آفرینی مردم در برگزاری انتخاباتی پرشور انقلاب اسلامی را بیمه می کند.
امام جمعه بشرویه اظهار کرد: انقلاب ما اصول خود را از قیام کربلا و عاشورا الهام گرفته است و تا پایان از اصول و ارزش های خود در مقابل هیچ قدرتی کوتاه نخواهد آمد.
وی بابیان این که باید با شناخت کافی و آگاهانه پای صندوقهای رای حاضر شویم، بر انتخاب نامزد اصلح که به ارزش های انقلاب و نظام پایبند و پیرو ولایت فقیه باشد، تاکید کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلای شهر و روستا 29 اردیبهشت به صورت همزمان در ایران برگزار می شود. در این دوره از انتخابات 76 صندوق در 35 شعبه اخذ رای در شهرستان بشرویه آرای مردم را جمع آوری می کنند.
در انتخابات شوراها در این دوره 28 نفر در شورای شهر و 118 نفر نیز برای شوراهای روستاها نامزد شدند.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.