حجت الاسلام سیدجعفر رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ اگرچه بدخواهان نظام از مدت ها پیش روش های متعددی برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در این مشارکت سیاسی در پیش گرفته اند اما دشمن باید بداند این ملت همچنان به آرمان های این انقلاب ، نظام اسلامی و شهدا پایبند است و هیچ توطئه ای نمی تواند مانع حضور مردم دراین مشارکت سیاسی شود.
وی با بیان آنکه یکی از مهم ترین اهداف و رویکرد انقلاب اسلامی در کشور حکومت مردم بر مردم است ، ادامه داد :‌ با گذشت نزدیک به چهاردهه از شکل گیری انقلاب اسلامی روز به روز میزان اعتماد و اعتقاد مردم که در حقیقت پایه های این انقلاب و نظام هستند درحوزه مشارکت سیاسی بویژه انتخابات بیشتر می شود.
امام جمعه رامسر گفت :‌ حوادث زیادی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در نظام اسلامی شاهد آن بودیم که می توان به تاسف بارترین و پیچیده ترین این رخدادهای ، فتنه سال 88 اشاره کرد.
رضایی افزود :‌ از آنجایی مردم اعتماد و اعتقادی به ذات انقلاب اسلامی دارند تاکنون از تمامی بحران هایی که دشمنان به وجود آورند به خوبی عبور کردند و همه این اتفاقات نتوانست شکافی میان مردم و مسئولان نظام اسلامی ایجاد کند.
وی اظهارداشت :‌ امروز نکته ای که از لحاظ ابعاد داخلی و خارجی می تواند بسیار مهم باشد ، سطح مشارکت مردم دراین انتخابات است قطع یقین مشارکت خودجوش طرفداران و حامیان نامزدهای انتخاباتی اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در جای جای کشور نشان از حضور بیش از پیش مردم در پای صندوق های اخذ رای است.
امام جمعه رامسر اظهارامیدواری کرد که این ملت در سایه رهنمودهای دلسوزانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری با نگاهی واقع بینانه بار دیگر همگی درپای صندوق های اخذ رای حاضر می شوند و بار دیگر عزت ، سربلندی و شکوه ایران اسلامی را به رخ دشمنان خواهند کشید.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا / جمعه / 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
خبرنگار : مهراب زکی پورکینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 / 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.