به گزارش ایرنا سخنگوی این جبهه، عصر یکشنبه در نشستی خبری گفت: اعتقاد بر آن است که با توجه به وضع موجود، با محدود ماندن در یک جناح، حزب و رویکرد حداقلی، نمی توان کشور را مدیریت کرد.
حجت الاسلام مجید نصیرایی افزود: نیاز است از تمام ظرفیت های کشور که انقلاب، نظام اسلامی و قانون اساسی را قبول دارد و التزام عملی به اصل مطلقه ولایت فقیه دارند بهره گرفته شود و با کمک همه از مشکلات کنونی عبور کرد و به این منظور این جبهه در پی تشکیل شورای مرکزی آن در کشور در استان فعال شده و فراتر از یک جریان صرف اصولگرایی است.
وی گفت: امروز حزب ها و جناح ها و ظرفیت هایی که با عنوان اصولگرایی و اصلاح طلبی و مستقلین در کشور حضور دارند، هیچ یک به تنهایی توان مدیریت کشور را ندارند و تلاش بر آن است در عرصه نیروهای ارزشی همگرایی و همراهی ایجاد شود.
وی عنوان کرد: از سویی وضع موجود شرایط قابل دفاعی نیست و با توجه به تجربه انتخابات سال 92، چاره ای نداریم جز آنکه از تمام توان و ظرفیت جریان های ارزشی استفاده کنیم.
وی افزود: در این راستا از تمام کسانی که به این چهار شاخصه اصلی معتقدند و می توانند فارغ از دسته بندی های سیاسی در این جبهه حضور داشته باشند دعوت می شود و درهای این جبهه مردمی به روی همگان باز است.
وی ادامه داد: شورای مرکزی این جبهه در استان با عضویت 20 نفر شکل گرفته و در شهرستان ها هم این تشکل فعال و اعضای آن مشخص شده است.
وی عنوان کرد: تلاش می شود از همه ظرفیت های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان در این حوزه بهره گرفته شود و نمایندگانی از جریان های فعال و موثر از جمله جبهه پیروان خط امام و رهبری، موتلفه اسلامی، فعالان جریان قالیباف، سعید جلیلی، پایداری، مستقلین، رهپویان انقلاب، ایثارگران و شورای هماهنگی تشکل های فرهنگی و مانند آن در این جبهه حضور دارند.
وی تصریح کرد: بیش از 300 فعال در حوزه های مختلف فرهنگیان، پزشکان، بانوان، روحانیون، دانشگاهیان و غیره شناسایی شده اند تا از ظرفیت و تجارب آنان بهره گرفته شود.
حجت الاسلام نصیرایی افزود: این جبهه اکنون برای ورود به عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هیچ برنامه ای ندارد و تمام توان خود را بر انتخابات دوازدهمین دور ریاست جمهوری متمرکز کرده است.
وی با بیان اینکه در بحث ریاست جمهوری با افراد مختلفی رایزنی شده، گفت: شورای مرکزی بر روی 21 نفر اجماع کرده که در جلسه امروز بر 14 نفر و در جلسه آینده بر روی پنج نفر آنان اجماع می کند تا به یک نفر نهایی برسد.
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.