به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سید سعید شاهرخی روز سه شنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان قزوین افزود: باید برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانون مند و با حضور حداکثری مردم آماده باشیم.
شاهرخی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برگزاری باشکوه انتخابات تقویت می‌شود بنابراین باید همگی به دنبال حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.
این مسئول در ادامه با تاکید بر امانت داری مجریان انتخابات، ادامه داد: بنا به گفته مقام معظم رهبری رای مردم و فرایند انتخابات، حق‌الناس است و حتی یک رای هم اهمیت دارد و باید امانت‌دار باشیم و خیانت‌ در امانت پذیرفتنی نیست.
شاهرخی در ادامه گفت: در دیدگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که تبلور آن در قانون اساسی دیده می‌شود،انتخابات یک فرصت با اهمیت است و مردم با حضورشان سرنوشت سیاسی خود را تعیین کرده و در اداره امور کشور در آینده تاثیر می گذارند.
وی در ادامه هدف از برگزاری این نشست ها را آشنایی روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان و مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها با نقاط ضعف و قوت برگزاری انتخابات، بررسی امکانات و تجهیزات موردنیاز و درنهایت هماهنگی و همکاری لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند است.
شاهرخی در ادامه از همه گروه ها و جریان های سیاسی خواست تا فعالیت های انتخاباتی خود را در چارچوب قانون پیش ببرند.
وی از مجریان انتخابات خواست با ایجاد زمینه و زیرساخت‌های لازم، شرایطی را فراهم کنند تا مردم با عشق و علاقه و با رغبت بر سر صندوق‌های رای حضور داشته باشند.
این مسئول تشریح کرد: باید شرایط لازم را برای حضور و مشارکت همه مردم، احزاب و گروه‌ها در انتخابات فعال کنیم.
شاهرخی در پایان گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها موظف هستند براساس قوانین انتخابات کشور تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی موردنیاز جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات در اختیار مجریان مربوطه قرار دهند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه 96 هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی** انتشار دهنده:رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.