فرهاد بشیری چهارشنبه شب در جمع هواداران حجت الاسلام رییسی در حسینیه مدرسه قلعه شاهرود، افزود: رییس جمهور نباید به فکر خود و اطرافیانش باشد؛ هنگامی که کلید ریاست جمهوری را در دست گرفت، فکر کند وارد کارگاه سازندگی شده است.
وی ادامه داد: رییس جمهور باید کسی باشد که اوضاع خود و اطرافیانش روشن باشد، و به مردم درس اخلاق بدهد؛ رای گرفتن یعنی اجازه خدمت رسانی گرفتن از مردم ، نه اینکه وقتی رای آوردیم با هر ادبیاتی با مردم حرف بزنیم.
وی با بیان اینکه ملت گرفتاری های زیادی دارند، افزود: براساس نظر سنجی مشکلات اقتصادی و بیکاری مهم ترین مشکلاتی است که از سوی مردم عنوان شده است.
بشیری انصراف قالیباف از ادامه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری را به فال نیک گرفت و گفت: در دوره قبل هم اگر نامزدهای اصولگرا به اجماع می رسیدند، مشکلات کنونی روی نمی داد.
وی ادامه داد: آقای قالیباف گروهی از بهترین مدیران اجرایی پس از انقلاب اسلامی را در کنارش داشت که اکنون در کنار آقای رییسی کار می کنند.
این نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی مناظره ها را مفید خواند و گفت: برای روشن شدن برخی بحث ها لازم بود این مناظره ها بیشتر می شد.
وی از عملکرد اقتصادی دولت یازدهم انتقاد کرد و بدون توضیح این مطلب ، افزود: قراردادهای اقتصادی 25 ساله در هیچ جای جهان مرسوم نیست اما اینها این قرارداد را محرمانه بستند.
بشیری از حجت الاسلام رییسی به عنوان دوست خود یاد کرد و گفت: شایستگی هایی در وی را دیده ایم که می تواند رییس جمهور با صلابت باشد و با پاسداشت کرامت انسان ها ، کشور را رو به جلو ببرد.
انتخابات دوازدهیمن دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت برگزار می شود.
از مجموع 225 شعبه اخذ رای در شهرستان شاهرود ، 127 شعبه شهری ،25 شعبه در بخش مرکزی ،51 شعبه در بخش بسطام و 22شعبه در بخش بیارجمند آرا مردم را جمع آوری می کنند.
7358/6167/ 6037
خبرنگار: سروش مولانا ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.