به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی کارگزار ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران در منطقه خراسان جنوبی در مدت سه سال گذشته اقدامات خوبی در راستای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان انجام داده است.

وی با بیان اینکه 165 روستای خراسان جنوبی دارای اینترنت پرسرعت روستایی در منازل خود هستند افزود: در بخش تلفن همراه 640 هزار مشترک فعال در خراسان جنوبی داریم که از 150 هزار مشترک در سه سال گذشته به 195 هزار مشترک افزایش یافته است.

معاون مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در حال حاضر در استان خراسان جنوبی یک هزار و 159 روستای استان در منازل خود تلفن خانگی دارند افزود: یک هزار و 921 روستای خراسان جنوبی توسط شرکت مخابرات از تلفن ثابت برخوردار شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 9 شهرستان خراسان جنوبی از اینترنت نسل 4G بهره‌مند شده و تا پایان دولت یازدهم بقیه شهرهای استان به این سیستم مجهز خواهند شد و امروز به وزیر ارتباطات قول دادیم تا 27 اردیبهشت ماه همه شهرهای خراسان جنوبی به اینترنت نسل 3G مجهز شوند.

کارگزار گفت: 17 شهر استان خراسان جنوبی از اینترنت 3G برخوردارند و این خدمت در دیگر شهرهای استان در حال انجام و تجهیز است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616954
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.