رومینگ بین المللی در نوار مرزی موران  گرمی هزینه اضافی برای اهالی تحمیل می‌کند.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، فرماندارگرمی در نشست با معاون اجرایی اداره کل مخابرات استان  از وضعیت نامناسب آنتن دهی در نقاط مختلف این شهرستان  انتقاد کرد و گفت: وضعیت آنتن تلفن همراه در روستاها و به خصوص در نوار مرزی مناسب نبوده و نیازمند توجه اساسی است .

وی با بیان اینکه جوامع روستائی بیشتر از شهرها نیازمند توسعه زیرساخت مخابراتی هستند، افزود: در صورت نبود آنتن تلفن همراه و مشکلات عدیده در تلفن‌های ثابت که برخی از روستاها ندارند، در صورت بروز حادثه وضعیت روستائیان غیرقابل جبران است .

وی از ضعف پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای بخشهای انگوت و موران انتقاد کرد و گفت: به منظور تقویت پوشش مخابراتی بخش انگوت و موران اقدام جدی مسئولان امر جهت نصب آنتن‌های تقویتی در این بخش لازم و ضروری است .

امامی تصریح کرد: بخش موران با توجه به اینکه در منطقه مرزی قرار دارد، رومینگ بین المللی باعث هزینه اضافی به اهالی این بخش می شود که باید این معضل مرتفع شود .

و اضافه کرد: شهرستان گرمی به دلیل داشتن ظرفیت‌های بالقوه فراوان در حوزه گردشگری و دارا بودن ۹۸ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان یکی از شهرستان‌های رو به رشد استان محسوب می ‌شود که به شدت نیازمند تأمین زیرساخت‌های فنی و خدماتی و تکنولوژیکی به ویژه درزمینه IT است .

در این نشست از زحمات قسمت پاک منش رئیس مخابران شهرستان گرمی تقدیر و آقای محمد کریمی بعنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.