به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی دلگیر صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات همراه بود اظهار داشت: با تاکیدات وزیر اطلاعات و حمایت‌های استاندار خراسان جنوبی در بخش فاوا در وضعیت خوبی به سر می‌بریم. 

وی افزود: با تلاش دولت در مدت سه سال و نیم در استان خراسان جنوبی روستاهایی که ldal بوده از 49 روستا به 165 روستا رسیده و روستاهایی که از اینترنت بی‌سیم برخوردار می‌شوند از صفر روستا به 386 روستا می‌رسند.

مدیرکل مدیرکل ارتباطات، فناوری و اطلاعات خراسان جنوبی گفت: پهنای باند دیتا در خراسان جنوبی به 17.5 برابر رسیده است و در شبکه تلفن همراه در نسل سوم از صفر به 19 شهر و در نسل چهارم از صفر به 11 شهر در استان رسیده است.

وی بیان کرد: کارهای گسترده در توسعه بخش فاوا انجام شده و حجم فناوری اطلاعات رشد کرده و فناوری it سبب تسهیل‌گری می‌شود و در تولید اشتغال IT بهترین فرصت برای بهره‌گیری است. 

استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی 800 میلیارد تومان پروژه در بخش عمرانی به بهره‌برداری رسید و در سفر وزیر بهداشت 50 میلیارد تومان پروژه در استان به بهره‌برداری رسید.

پرویزی افزود: با نگاه مثبت رئیس جمهور و کمک‌های خود دولت اقدامات خوبی در خراسان جنوبی انجام شده است و مدیران استانی باید تلاش کنند اطلاعات مناسبی به اعضای هیئت دولت ارائه دهند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 616806
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.