به گزارش ایرنا، وحید صدوقی عصر سه شنبه در آئین رونمایی از باغ مشترکان همراه اول در پیکان شهر تهران افزود:در سال87 نزدیک به 97 درصد قبوض به صورت حضوری پرداخت می شد که پس از آن با دادن جوایزی به تشویق مردم به سمت پرداخت غیر حضوری اقدام کردیم.
وی اضافه کرد: با اجرای این مهم علاوه بر کاهش بار ترافیکی، میزان مراجعه مردم به بانک ها در این بخش کاهش یافته است.
صدوقی گفت: در7استان گیلان، گلستان، سیستان و بلوچستان، کردستان ، هرمزگان و خوزستان صدورقبوض کاغذی تلفن همراه اول به صورت کامل حذف شده است.
وی ادامه داد: حذف قبوض کاغذی میزان وصولی ها را بیشتر کرده زیرا با یک پیامک ، مشترکان نیز بدهی خود را پرداخت می کنند.
وی بیان داشت:مشترکانی که قبوض خود را پیش از تاریخ اعلام شده ، پرداخت کنند از یک روز مکالمه رایگان درون شبکه همراه اول برخوردار می شوند.
صدوقی گفت: با حذف قبوض کاغذی سالانه 15 هزار اصله درخت که پیش از این برای چاپ این قبوض قطع می شدند در طبیعت حفظ می شود.
صدوقی افزود: 19 میلیون نفر مشترک دائمی همراه اول داریم که تا به امروز 7 میلیون نفر به صورت داوطلبانه قبوض کاغذی خود را حذف کرده اند و در بخش مشترکان اعتباری نیز حدود 37 میلیون مشترک داریم که بالغ بر 80 درصد شارژ تلفن این مشترکان به صورت الکترونیکی انجام می شود.
وی ادامه داد: شرکت ارتباطات سیار ایران به دنبال این است که با حذف قبوض که مهم ترین تاثیر آن جلوگیری از قطع بیشتر درختان و حفظ طبیعت بوده فرهنگ صرفه جویی و جلوگیری از افراط را نیز در جامعه گسترش دهد.
صدوقی با بیان اینکه همراه اول یک سرمایه ملی است، افزود: این شرکت طی سال گذشته 90 هزار میلیارد ریال درآمد داشت که از این مبلغ 50 هزار میلیارد ریال به خزانه کشور واریز شده است.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران ادامه داد:همچنین طی همین مدت
14هزارو500 میلیارد ریال مالیات همراه اول بوده که به حساب خرانه
واریز شد.
صدوقی با تاکید بر اینکه همراه اول صندوقدار و امانت دار دولت است گفت: شرکت ارتباطات سیار ایران طی 7 سال گذشته 260 هزار میلیارد ریال به حساب خزانه واریز کرده و هدف ما این است که بتوانیم به رشد و توسعه هر چه بیشتر کشور کمک نماییم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امسال بالغ بر30 هزار میلیارد ریال برای توسعه و نوسازی همراه اول هزینه شده،تصریح کرد: یکی از اهداف امروز همراه اول توسعه نسل 3 و 4 اینترنت در تمام نقاط کشور حتی مناطق روستایی است تا با پوشش اینترنتی گسترده تر روستائیان نیز امور اداری شان خودشان را در همان منطقه انجام دهند.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران افزود: در دی ماه امسال بیش از 5 هزار و 500 دکل تلفن همراه به منظور توسعه شبکه و زیر ساخت ها در کشور ایجاد کردیم.
صدوقی در ادامه به باغ مشترک همراه اول و موسسه تحقیقاتی سازمان جنگل ها و مراتع کشور اشاره و بیان داشت: از 2 سال پیش احداث این پروژه به مساحت 100 متر مربع با هدف حفظ محیط زیست آغاز کرده ایم که و بنا داریم آن را به یک هکتار برسانیم.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.