علی تهوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بیشترین تخلف مربوط به واحدهای خرده فروشی از جمله خواروبار، پوشاک، کیف و کفش، میوه و تره بار گزارش شده است.
وی گفت: در اجرای طرح یاد شده، 654 ناظر افتخاری به همراه 43 بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی همکاری کردند.
به گزارش ایرنا، تهوری اظهار کرد: در حوزه میوه و تره بار در مجموع تخلفات کم بود اما سه عامل متخلف شناسایی و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی بیان کرد: با همکاری دستگاه های همکار طرح نظارتی ویژه نوروز، نظارت بر مراکز اقامتی و سیاحتی به صورت ویژه انجام و با تخلفات موجود نیز برخورد شد.
وی عنوان کرد: افزایش عمومی تقاضا در اسفندماه 95 برای گروه های خدماتی امری طبیعی است، در این ارتباط سازمان صنعت، معدن و تجارت با توجه به وظایف سازمانی خویش در کنار مصوبات ستاد تنظیم بازار استان، طرح نظارتی ویژه بازرسی و نظارت نوروز 96 را در سراسر استان به اجرا درآورد.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: طرح ویژه تشدید نظارتی با اجرای مانور خودرویی، دهم اسفند ماه و با حضور دستگاه های همکار از جمله میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و ... در مرکز استان اجرا شد.
تهوری گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با بازرسان دستگاه های اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف نظارت گسترده خود را بر شبکه های توزیع و خدمات مورد هدف داشتند.
وی یادآور شد: از آنجاییکه افزایش تقاضا سبب نوسان قیمت می شود، سازمان بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم بازار با همکاری اتاق اصناف در دهه نخست اسفندماه نمایشگاه های فروش بهاره را برگزار کرد.
وی ادامه داد: عرضه کالاهای طرح تنظیم بازار در نمایشگاه بهاره با تخفیف 10 تا 15 درصد موجب تامین و خرید نیازهای اصلی و اساسی مردم شد.
وی اظهار کرد: خراسان جنوبی یکی از نخستین استان های بود که خرید و ذخیره سازی میوه شب عید را انجام داد این امر نیز موجب کاهش شدید قیمت ها در استان شد.
جمعیت خراسان جنوبی در سرشماری سال 95، 769هزار نفر جمعیت دارد.
*7557* 2047 * خبرنگار- رقیه محمدی * انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.