محمد دره وزمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز 1396 از تاریخ یکم اسفند سال 95 تا 13 فروردین سال جاری آغاز شده است گفت: در این بازرسی ها 541 مورد تخلف کشف شده و در این رابطه 488 فقره پرونده برای واحدهای مختلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.
وی عمده ترین تخلفات را گرانفروشی و کم فروشی عدم درج قیمت عنوان کرد و افزود: در این پرونده ها در مجموع 6 میلیارد و 504 میلیون ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.
وی اظهارکرد: در تعطیلات نوروز 507 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان دریافت و در رسیدگی به آنها 209 مورد تخلف احراز شده که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
دره وزمی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی و عدم درج قیمت واحدهای مختلف صنفی، مراتب را به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 124 گزارش کنند.
طرح نظارتی ویژه نوروز 1396 از یکم اسفند سال 95 آغاز و تا 13 فروردین سال جاری ادامه داشت.
در طرح ویژه نوروزی امسال بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های نظارتی از جمله مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد، اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شرکت داشتند.
7352/1904
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.