محمد بشیری زاده روز یکشنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با مسئولان، مردم و نیروهای انتظامی و مرزبانی شهرستان در شهر اسدیه افزود: درمیان یکی از امن‌ترین مناطق استان و کشور است، وحدت و همدلی برادران شیعه و سنی ویژگی برجسته منطقه است.
به گفته وی برادران اهل تسنن و تشیع منطقه با نهایت وفاق و همبستگی در سایه تعالیم دین مبین اسلام دوشادوش هم در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی دارند.
وی امنیت پایدار را در گرو همدلی و تعامل مردم و نیروی انتظامی دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی خادم مردم و پاسدار حریم ارزش ها و امنیت است.
وی یادآور شد: برقراری امنیت در جامعه یکی از مولفه های مهم و بسترساز شکل گیری توسعه پایدار است.
به گفته وی رونق اقتصادی و صلابت سیاسی و اقتدار امنیتی ایران در عرصه های جهانی مرهون جانفشانی رزمندگان، ایثارگران و فرزندان خدوم ملت در نیروی انتظامی است.
به گزارش ایرنا، فرماندار درمیان عنوان کرد: تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و مرزبانی ضامن تامین امنیت پایدار در سطح شهرستان است.
به گزارش ایرنا، بشیری زاده ادامه داد: نیروی انتظامی بهترین پشتیبان برای مردم است، مردم باید در برقراری امنیت با نیروهای مخلص همکاری کنند.
وی امنیت و سلامتی را از جمله نعمت های خداوند متعال دانست که قدر آن را کمتر می دانیم، اظهار کرد: با مشاهد ناامنی در کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و یمن باید بیشتر قدردان نعمت امنیت و شکرگزار خداوند متعال باشیم.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
این شهرستان 57 هزار نفر جمعیت دارد.
*7556 **2047**خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.