نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد:فتح خرمشهر بطلان سحر استکبار بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه فتح خرمشهر بطلان سحر استکبار بود، گفت: امروز آمریکا و کشورهای اروپایی در پیش چشمان مردم خودشان هم خار شده‌اند.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی پیش از ظهر شنبه به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در جمع پرسنل تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: در دفاع مقدس، تنها یک کشور یا یک صدام و حزب بعث با ما در جنگ نبود بلکه کل دنیا در خدمت صدام بودند.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار همه سرمایه‌های خود را گذاشت تا خرمشهر را برای خود نگه دارد، بیان کرد: نیروهای باایمان، انقلابی، مسلمان و مؤمن سحر استکبار را باطل کردند و طلسم را شکستند.

وی با بیان اینکه امروز یک عده دزد بین‌الملل، اشغالگر و غاصب قدس، به پشتیبانی کشورهای به اصطلاح متمدن هر ظلمی را انجام می‌دهند، بیان داشت: اینها بدتر از هر وحشی هستند و جنایات خود را به عناوین مختلف توجیه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طلسمی که در خرمشهر شکست، طلسم ناباوری بود، تصریح کرد: بطلان آن طلسم، طلسم باور ما می‌توانیم بود.

حجت‌الاسلام عبادی هر روز زمینه برای منطق، برهان، حکمت و فلسفه حکومت و اجرای عدل در حال فراهم شدن است، بیان کرد: امروز آمریکا و کشورهای اروپایی در پیش چشمان مردم خودشان هم خار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ملت‌ها بر اساس عقل، وجدان و عدالت طلبی به هم خواهند پیوست، تصریح کرد: ناشایسته‌ها کنار زده خواهد شد و وحدتی بر اساس وجدان، دین و وحی حاصل می‌شود که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی صاحب‌الزمان (عج) خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: ویروس منحوس استکباری در هر قالب اروپایی، آمریکایی، صهیونیست و هر گروه و حزبی که دیده و فکرشان دنباله روی این فکر پست است از میان برداشته خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.