به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی ظهر پنج شنبه در دیدار با امام جمعه تبریز اظهار داشت: در دهه مبارک فجر در استان آذربایجان شرقی شش هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شده و دو بار هم رئیس جمهور به استان آمدند که در دو سفر ریاست جمهوری ۲۲ میلیارد تومان پروژه افتتاح کردند.

وی با قدردانی از وجود وحدت و همدلی در این استان گفت: روحیه امام جمعه تبریز باعث شده در آذربایجان شرقی همه برای توسعه استان و شهرشان دست به دست هم دهند و تلاش کنند که این سرمایه عظیم حفظ و صادر شود.

واعظی با تاکید بر حفظ همدلی و وحدت در استان گفت: خوشبختانه مردم آذربایجان احساس نزدیکی با نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان دارند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به پروژه افتتاحی پتروشیمی گفت: در این وضعیت کشور که تهیه مواد اولیه، تجهیزات و منابع مالی سخت است با همت مسئولان و کارکنان پتروشیمی، ظرف دو سال خط انتقال اتیلن از میاندوآب به تبریز افتتاح شد.

واعظی در ادامه با اشاره‌ای به پروژه مترو نیز گفت: امروز مدیرعامل مترو قول داد که هر سه ماه یک بار شاهد افتتاح پروژه‌ای در قطار شهری تبریز باشیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به وجود فشارهای حداکثری توسط دشمنان ایران گفت: آمریکا با تمام توان در حال وارد کردن فشار است و علناً یک جنگ تمام عیار اقتصادی را آغاز کرده که سابقه آن را در هیچ جای دنیا ندیده‌ایم.

وی با اشاره به تاکید دولت در توجه به توان داخلی گفت: بنای جدی دولت بر این است که با تکیه بر داخل، مشکلات را حل کنیم و مردم هر چه بیشتر در جریان مشکلات کشور قرار گیرند، انتظاراتشان کمتر می‌شود و همراهی آنها نیز افزایش می‌یابد.

واعظی با بیان اینکه آمریکا فکر کرد، می‌تواند ما را تسلیم کنند، گفت: قطعاً اشتباه کردند چرا که آنها این ملت را نشناختند و حالا خودشان عقب نشینی کرده‌اند و الان به دنبال این هستند که بدون پیش شرط با ما مذاکره کنند که ما آن را نمی‌پذیریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.