مسئول سابق نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بومی‌سازی فرهنگی، تجهیزاتی در جبهه مقاومت از مهمترین خدمات حاج قاسم سلیمانی است.

حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد افزود: حاج قاسم هر مقاومت اسلامی را که در منطقه شکل می‎گرفت در ابتدا برای آن یک موسسه فرهنگی ایجاد می‌کرد.

مسئول سابق نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه قاسم سلیمانی را یک مکتب دانست و گفت: دشمن به خیال خام خود گمان کرد که اگر حاج قاسم را ترور کند، می‌تواند نفس راحتی بکشد در حالی که باید بداند ما در جبهه مقاومت قاسم سلیمانی‌های فراوانی تربیت کرده‌ایم.

سعادت افزود: شهید حججی یک نمونه از تربیت‌یافتگان مکتب حاج قاسم است و نظیر آن در کشور جوانان و نوجوانان بسیاری تربیت شده‌اند.

مسئول سابق نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حقارت آمریکا و اسرائیل در منطقه را از دیگر خدمات سردار سلیمانی برشمرد و افزود: امروز رژیم صهیونیستی به مرحله‌ای از حقارت و ذلالت رسیده که شاهد مرگ تدریجی و تحقق فرضیه امام راحل مبنی بر اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود، هستیم.

سعادت همچنین به ویژگی‌های اخلاقی سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: مهمترین سرمایه‌ای که حاج قاسم داشت سرمایه معنوی و اشک در راه خدا بود، نماز شب می‌خواند و اهل تجهد و راز و نیاز با خدای خود بود.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در این آیین نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.