به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی با بیان اینکه روزی امریکایی ها با ادعای ابرقدرتی شرق و غرب خود را ارباب همه دنیا می دانستند، اظهار داشت: اما جریان انقلاب به آنها فهماند اینگونه نیست چرا که با رهبری امام راحل و حضور در صحنه مردم جریانی شکل گرفت که با تفکر دینی، قدرت پوشالی آنها را از بین برد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما در همان اوایل پیروزی دشمنانی داشته و امروز هم دارد که از همه روش‌ها برای سرنگونی حکومت‌ها و ملت‌های اسلامی استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: آنها چون خود را قدرتمند می بینند تا آنجایی که زورشان برسد، از زور و در بخش هایی هم با تزویرعلیه امت های دیگراستفاده می‌کنند و بخش اعظم سیاست آنها ناامنی، تهدید و تطمیع است که از این طریق می خواهند حاکمیت خود را ادامه دهند.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: شما روحانیون افسران جنگ نرم هستید و باید بتوانید با بصیرت و دانش در برابر ترفندهای دشمنان ایستادگی کنید و این رسالت انقلاب اسلامی که همان خروج نیروهای شر و کفر از میدان است به سرانجام برسانید.

وی به ورود دشمنان با ابزار جنگ نرم برای خارج کردن نیروهای انقلابی از میدان نبرد با استکبار اشاره کرد و بیان کرد: در این عرصه است که روحانیت باید کاملاً آماده و در صحنه باشد و روشنگری کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز دشمنان در موضع‌گیری نسبت به جمهوری اسلامی و امت اسلامی ایران می‌دانند که با جنگ سخت و تطمیع و غیره نمی‌توانند کشور ما را به زانو درآورند و این آنها را ناامید کرده است.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار داشت: ایده، روحیه و جریان انقلاب اسلامی امروز به الگویی برای مبارزه و مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده به همین دلیل دشمنان، ایران هراسی را در جهان به راه انداخته‌اند.

وی خارج کردن مردم از صحنه های انقلاب با فریب و جهل را از نقشه های شوم دشمنان دانست و افزود: دشمن همه ابزار خود را در جنگ نرم به کار گرفته و برای هر قشری برنامه جداگانه دارد تا با استفاده از واژه فساد در بخش‌های مختلف، پراکندگی و ناامیدی را رواج دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان به تشییع باشکوه پیکر سردار شهید سلیمانی هم اشاره کرد و حضور بی نظیر مردم را نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: با وجود همه فشارهای دشمنان انقلاب چالش‌ها را پشت سر می‌گذرد چرا که وعده خداوند بر این است که زمین میراث صالحان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.