رییس دانشگاه تبریز تاکید کرد: دشمن همواره در جهت ایجاد شکاف میان ملت و نظام ناکام خواهد ماند. 
محمد رضا پور محمدی در حاشیه‌ی راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاهیان برای حضور در این راهپیمایی بیان کرد: نهال انقلاب اسلامی در آستانه‌ی چهلمین سالگرد پیروزی‌؛ استکبار، موانع، تحریم‌ها و جنگ را پشت سر گذاشته و تبدیل به درختی تنومند شده است.
وی تاکید کرد: انقلاب با در هم شکستن نظام 2500 ساله شاهنشاهی، آزادی، حق انتخاب و برپایی مجدد شریعت اسلامی را به ملت ایران هدیه داد. این انقلاب در امتداد نهضت عاشورایی و تفکر اهل بیت (ع) شکل گرفته است؛ از این رو همه آحاد ملت با سلایق مختلف داخل نظام، امسال نیز با وحدت و همدلی، استوارتر از همیشه به راه خود ادامه خواهند داد.
وی با اشاره به برکات بی شمار انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن در پی کم اثر جلوه دادن دستاوردهای جمهوری اسلامی است، اما پیشرفت‌های علمی کشور در عرصه‌هایی مانند سلول‌های بنیادی، فناوری‌های نانو، صنعت هوا و فضا و ساخت ماهواره که توسط دانشمندان کشور محقق شده است و دانشگاهیان نیز شاهد آن هستند؛ در عرصه‌های دیگر نیز کاملا مشهود است.

رییس دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: دانشگاه تبریز نیز ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا، از همه مردم به ویژه جوانان و دانشجویان دعوت می‌کند تا با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشته، پاسخی محکم به یاوه گویی‌های دشمن از جمله رئیس جمهور نامتعادل آمریکا بدهند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.