به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر افزود: دراز کردن دست دوستی به سوی آمریکا و هر گونه سازش با این کشور مغایر با آرمان های امام راحل ، ارزش های اسلامی و وصیت شهدا است.
خطیب جمعه مشگین شهر با دعوت از مردم به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم ایران اسلامی با شرکت در این راهپیمایی نشان خواهند داد که همچنان استکبار ستیز بوده و پشتیبان مردم مظلوم جهان بویژه مردم ستمدیده فلسطین می باشند.
وی همچنین با گرامیداشت فرارسیدن هفته قوه قضاییه اظهار کرد: قوه قضاییه باید مظهر عدل و داد باشد و با هرگونه ناعدالتی ، حق کشی و فساد برخورد انقلابی داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام گفت: مسوولان باید بشدت از ایجاد فضای 2 قطبی در جامعه اجتناب کنند.
وی همه اقشار جامعه و مسوولان را به اتحاد و یکدلی در راستای توسعه و عمران ایران اسلامی فراخواند.
خطیب جمعه مشگین شهر با گرامیداشت سالروز شهادت مولای متقیان علی (ع) سازش ناپذیری را از خصوصیات برجسته آن حضرت بیان کرد.
وی گفت: علی (ع) انسانی اخلاق مدار و مظهر زهد ، تقوی و مزین به اخلاق الهی و انسانی بود و زندگی سراسر پند ، عبرت و حکمت آن بزرگوار باید الگوی تمام مردم باشد.
وی با دعوت از مسوولان به ساده ریستی و عدالت محوری افزود: مسوولان در نظام اسلامی باید از هر گونه تبعیض ، فساد ، رشوه و ناعدالتی بدور باشند.
مشگین شهر در 95 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.