به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' قاسم باقریان ' در نماز جمعه زرین شهر در مصلای نماز جمعه این شهر افزود: قدرت اصلی نظام اسلامی مردمی هستند که در همه صحنه ها با بصیرت کامل حضور دارند و دولتمردان و همه مسئولان باید قدردان این قدرت و نعمت باشند.
وی اضافه کرد: اگر برخی کشورها مانند عربستان یک درصد از قدرت مردمی ایران را در کشور های خود داشتند نیازی به هزینه های کلان برای حفظ قدرت خود نداشتند.
امام جمعه زرین شهر افزود: در ایران به برکت اسلام و حرکت امام راحل و ایستادگی و تاکیدات رهبری معظم انقلاب، قدرت حقیقی و واقعی نظام مردم هستند.
وی خاطرنشان کرد: دولت با پشتیبانی و قدرت مردم باید در صحنه های خارجی و بین المللی نقش اصلی خود را ایفا کند و در داخل نیز باید تمام همت خود را برای خدمت به مردم به کار گیرد.
امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: اگر امروز دنیا ، ایران را کشوری عزتمند و قدرتمند می داند به خاطر حضور و حمایت مردم از نظام اسلامی و رهبری حکیمانه امام راحل و امام خامنه ای است.
حجت الاسلام باقریان با بیان اینکه برخی کشورها فکر می کنند دست در دست آمریکا گذاشتن برای آنها سودمند است و آمریکا برای خیرخواهی از آن کشورها حمایت می کند، افزود: در صورتیکه حاکمان این کشورها سخت در اشتباهند چون ذات آمریکا و استکبار بلعیدن و باج خواهی از کشورها به هر طریقی است.
امام جمعه زرین شهر همچنین با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام (ره) تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز امام راحل که تا اخرین لحظات عمر خود از ان با تمام وجود دفاع کردند موضوع اسلامیت نظام بود.
وی افزود: امام با همه جان خود به اسلام اعتقاد داشتند و اسلامی که امام راحل و پس از آن رهبر معظم انقلاب از آن حمایت کردند، دینی مبتنی بر عقل و مکتب، شجاعت و شهامت است.
زرین شهرمرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 *خبرنگار: محسن سلیمیان ** انتشار دهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.