به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، اقدامات زیادی در کشور انجام گرفته و اینکه گفته شود، خدمتی انجام نشده بی انصافی است.
وی اظهار کرد: از افراد با تجربه، علما و فرهیختگان می توان سوال کرد که اقدامات در قبل چگونه بوده است که به عنوان مثال جایگاه علمی ایران در گذشته قابل قیاس با جایگاه فعلی آن نیست.
حجت الاسلام خاتمی افزود: نامزدها نباید اقدامات گسترده نظام را در برابر مردم سیاه نمایی کنند و مدام از فقر گسترده سخن بگویند و به آن دامن بزنند.
وی تصریح کرد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، در برابر توطئه های استکبار ایستادگی کردند و همین مردم بودند که با دستان خالی جنگ هشت ساله تحمیلی را اداره کردند.
حجت الاسلام خاتمی گفت: نامزدها وجدان و انصاف داشته باشند و با حرف ها و وعده های خود مردم را دلسرد و مایوس نکنند.
وی ابراز کرد: شهدای زیادی تقدیم این انقلاب شده و این نظام با اقتدار در برابر توطئه ها و قدرت های استکباری ایستادگی کرده است که اینها به برکت حضور مردم در صحنه و اعتقاد به امامت و ولایت بوده است.
حجت الاسلام خاتمی گفت: مشکلات و گلایه هایی نیز وجود دارد اما نباید آن را مطرح کرد بلکه باید حرمتها را نگه داشت.
امام جمعه زنجان گفت: قدرت نرم و قدرت نظامی ایران در تاریخ آن بی سابقه است و از سوی دیگر عمران و آبادانی که در کشور انجام شده، در تاریخ این سرزمین بی نظیر است.
وی اظهار کرد: نامزدها و طرفداران آنها توصیه های رهبری مبنی بر پرهیز از بد اخلاقی را جدی بگیرند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید دارند چرا که نظام را در برابر توطئه های دشمنان مصون نگه می دارد.
وی با اشاره به آغاز تبلیغات شورای اسلامی شهر و روستا نیز اظهار کرد: مردم انتظار دارند نامزدها، با صداقت با مردم سخن بگویند و برنامه های مشخصی را ارائه کنند.
وی خاطرنشان کرد: اعتقاد به امامت ولی فقیه، نقش ولی فقیه و حضور مردم در صحنه و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام و عوامل امنیتی موجب برقراری امنیت در کشور شده است.
به گفته وی، سربازان گمنام با چشمان بیدار امنیت کشور را برقرار و توطئه های دشمن را در نطفه خفه کرده اند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.