به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر گناوه افزود: نامزدها باید در مناظره ها مطالبی بیان کنند که خلاف تقوا و دین مداری نباشد و حرفی بزنند که بتوانند آن را عمل کنند.
وی اظهارکرد: یاس آفرینی، افترا، توهین و تخریب و غلو از دیگر مواردی است که باید نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره ها از انجام آن پرهیز کنند.
امام جمعه گناوه با بیان اینکه داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز درقالب وظایف و اختیاراتی که معلوم است شعاردهند،گفت: برخی نامزدها وعده هایی به مردم می دهند که حتی رئیس جمهوری نمی تواند آن را انجام دهد.
وی افزود: مردم در انتخاب کاندیداهای شورا بسیار دقت و از رای دادن به افراد ناکارآمد پرهیز کنند زیرا که هر فردی به شورا راه می یابد برای یک دوره چهار ساله نیست بلکه برای چندین سال است و در صورت ناکارآمدبون تبعات و پیامدهای منفی آن سالها بر شهر لطمه وارد می کند.
امام جمعه گناوه گفت: اگر مردم دنبال شهری پررونق، عمران و آبادانی، بهداشت خوب، نظم هستند و مبلمان شهری می خواهند باید این معیارها را در انتخاب کاندیداها درنظر بگیرند.
امام جمعه گناوه بیان کرد: حضور و مشارکت پررنگ مردم در پای صندوق های رای همه توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را که به فرموده رهبرمعظم انقلاب آنان درصدد صدمه به اقتصاد ومعیشت مردم، برهم زدن امنیت و ایجاد آشوب و براندازی نظام اسلامی هستند، نقش برآب خواهد کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.