در ادامه این مطلب به نقل از نصرالله شفیعی تصریح شده است: اخیرا لیستی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شده که در آن تعدادی اسامی را به عنوان کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان بوشهر برای انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر معرفی کرده اند.
وی یادآورشده است:در همین رابطه ابهاماتی برای اقشار مختلف مردم ایجاد شده و سؤالاتی پیرامون صحت و سقم انتساب این لیست به جمنا داشته اند.
شفیعی ادامه داد: در پاسخ به این سؤالات و ابهامات باید گفت که با توجه سیاست کلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) در سطح کشور و به تبع در استان بوشهر و شهرستان‌های تابعه، این جبهه به هیچ وجه قصد ارائه لیستی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا ندارد.
وی گفته است: آن چه در فضای مجازی منتشر شده صرفا گمانه زنی است و حتی برخی از این افراد که عضو شورای مرکزی جمنا هستند اصلا قصد نامزدی در انتخابات شوراها را ندارند.
وی بیان کرد: بنابراین از رسانه‌ها انتظار می‌رود که در انتشار اخبار دقت بیشتری به خرج دهند و با انتشار اخبار غیر واقعی به اعتبار رسانه‌ای خود لطمه وارد نکنند.
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: البته جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این استان معتقد است که نیروهای انقلابی و ارزشی که همان اکثریت مردم هستند با پرهیز از اختلاف و دوگانگی، در معرفی کاندیداهای خدوم و دارای صلاحیت های لازم به وحدت برسند و از دادن لیست های متعدد که موجب سردرگمی مردم در انتخاب اصلح می شود خودداری کنند.
وی ادامه داد: از مردم انقلابی و ولایتمدار استان بوشهر نیز انتظار دارد که با حضور پرشکوه خود در انتخابات و گزینش نیروهای معتقد و مومن و کارآمد به وظیفه تاریخی خود در این برهه‌ حساس از تاریخ کشورمان جامع عمل بپوشند.
6045/6047** خبرنگار: مونا عیدان** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.