حجت‌الاسلام روح‌الله فتحی روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن این شهرستان افزود: ملت ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در این روز مبارک فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ملت انقلابی ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی امروز با آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند، اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز نقش‌آفرین مردم و حرکتی جدید در کشور است و این روز بسیار مبارک توانسته است روح تازه‌ای در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور ایجاد کند.

وی ادامه داد: حفظ وحدت و دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام مهمترین وظیفه ما است و بر همین اساس مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان و بدخواهان ثابت کردند که برای آبیاری نهال انقلاب خون داده‌اند و همیشه در کنار انقلاب و آرمان‌های آن خواهند ایستاد.

حجت‌الاسلام فتحی اضافه کرد: اندیشه‌های والای امام و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران موجب شد تا علاوه بر اینکه شئونات اسلامی و عزت نفس در جامعه ایران احیا شود، این عزت نفس، ۴۱ سال نیز ملت ایران را در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان و در راس آنها استکبار مقاوم‌تر کند.

وی با اشاره به چهلم شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: خون پاک سردار سلیمانی، اتحاد و همدلی بی‌نظیری را در بین اقوام و ادیان سراسر  کشور ایجاد کرد و این اتحاد می‌تواند زمینه‌ساز یک تمدن اسلامی در ایران باشد.

مسوول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه بوکان از شهید سلیمانی به عنوان سلیمانی گام اول انقلاب یاد کرد و گفت: استکبار، سردار دل‌های ما را به شهادت رساند به امید اینکه به اهداف خود در منطقه دست پیدا کند غافل از اینکه در گام دوم انقلاب حاج قاسم‌های فراوانی تربیت شده‌اند.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی برای استقرار داعش هزینه‌های سنگینی را  صرف کرد اما رشادت‌های شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی و دوستداران محور مقاومت سبب شد که آمریکا شکست خورده و پوزه‌اش به خاک مالیده شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور فرماندار، امام جمعه، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم و مسوولان، دانش‌آموزان و معلمان در هوای سرد و زمستانی بوکان برگزار شد.

آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور پرشور مردم در بیش از ۴۶ نقطه از آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.